loading...
دانلود آهنگ پویا بیاتی اشتیاق
بازدید : 17 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پویا بیاتی اشتیاق


دانلود آهنگ جدیدپویا بیاتی به نام اشتیاق
دانلود آهنگ جدید و زیبای پویا بیاتی به نام اشتیاق با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پویا بیاتی به نام اشتیاق متن آهنگ
تکست آهنگ اشتیاق از پویا بیاتی
Download New Music By Pouya Bayati Called eshtiyagh
Download New Song By Pouya Bayati - eshtiyagh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pouya Bayati eshtiyagh
متن آهنگ پویا بیاتی اشتیاق به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان اشتیاق و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Pouya Bayati Adında eshtiyagh
Şarkı Sözleri eshtiyagh itibaren Pouya Bayati
şarkı indir eshtiyagh - Pouya Bayati Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir eshtiyagh - Pouya Bayati kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اشتیاق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اشتیاق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید اشتیاق - پویا بیاتی

Yeni şarkı indir Pouya Bayati Adında eshtiyagh

Şarkı Sözleri eshtiyagh itibaren Pouya Bayati



خیلی هوای مهربونیاشو کردم
Ona karşı çok naziktim
دلتنگمو و بغض عجیبی تو گلومه
Seni ve Kasvet'teki garip nefreti özledim
زانو بغل کردم کنار خاطراتم
Dizlerimi anılarıma sardım
عکس زیارت و یه قبری رو به رومه
Hac ve Roma'ya bakan bir mezar resmi
من عاشقم این گریه ها دست خودم نیست
Bu çığlıkların ellerimde olmadığını seviyorum
این گریه ها محصول یک عمر اشتیاقه
Bu çığlıklar ömür boyu tutkunun ürünüdür
سخته برای آدم عاشق مدارا
Bir insanın hoşgörü sevmesi zor
با چشم هایی که گرفتار فراقه
Gözleri bir anda yakaladı
دلتنگم برای حرم دلتنگم نمیشه نرم
Türbeyi özledim, özleyemem
دلتنگم پریشون و خسته، رویایی که تو سرمه
Onları özlüyorum, yoruldum ve rüya görüyorum
شوق دیدن حرمه رویای من دل شکشته
Hayallerimin türbesini görme özlemi yürek parçalayıcı
من حال چشمای ترم رو دوست دارم
Şimdi gözlerimi seviyorum
من گریه کردن تو حرم رو دوست دارم
Türbede ağlamayı seviyorum
اشکای من ترجمه ی دلتنگی و
Gözyaşlarım nostaljiyi çeviriyor ve
من این اشک های محترم رو دوست دارم
Bu saygın gözyaşlarını seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 1,179
  • بازدید سال : 7,946
  • بازدید کلی : 86,251
  • کدهای اختصاصی