loading...
دانلود آهنگ بهروز افضلی دلم گرفته
بازدید : 17 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بهروز افضلی دلم گرفته


دانلود آهنگ جدیدبهروز افضلی به نام دلم گرفته
دانلود آهنگ جدید و زیبای بهروز افضلی به نام دلم گرفته با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بهروز افضلی به نام دلم گرفته متن آهنگ
تکست آهنگ دلم گرفته از بهروز افضلی
Download New Music By Behrouz Afzali Called Delam Gerfteh
Download New Song By Behrouz Afzali - Delam Gerfteh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Behrouz Afzali Delam Gerfteh
متن آهنگ بهروز افضلی دلم گرفته به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم گرفته و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Behrouz Afzali Adında Delam Gerfteh
Şarkı Sözleri Delam Gerfteh itibaren Behrouz Afzali
şarkı indir Delam Gerfteh - Behrouz Afzali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Gerfteh - Behrouz Afzali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بهروز افضلی به نام دلم گرفته با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بهروز افضلی به نام دلم گرفته با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم گرفته - بهروز افضلی

Yeni şarkı indir Behrouz Afzali Adında Delam Gerfteh

Şarkı Sözleri Delam Gerfteh itibaren Behrouz Afzali



دلم گرفته بی قرارم ز غم هوای گریه دارم
Kalbim kırıldı, havanın hüznünden ağlıyorum
یه عشق پاکو جان عاشق هوای دیگری ندارم
Pako Jan'a aşkım yok, başka havayı sevmiyorum
دلم گرفته از غم تو ز چشم خیس هر دم تو
Her seferinde ıslak gözlerindeki hüznünle kalptim
چه حال و روزیه که دارم که بی قرارم
Huzursuz olmalıyım ne gün
یه حس تازه واسه بودن یه حس تازه واسه موندن
Yeni bir varlık duygusu Yeni bir varlık duygusu
مثل یه پرنده بودن بی نشونه
İşaretsiz bir kuş olmak gibi
مثل یه پرنده خوندن عا‌شقونه
Kuş okumak gibi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 752
  • بازدید ماه : 1,945
  • بازدید سال : 9,925
  • بازدید کلی : 88,230
  • کدهای اختصاصی