loading...
دانلود آهنگ علیرضا ادیب دیوونه پسند
بازدید : 35 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا ادیب دیوونه پسند


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا ادیب به نام دیوونه پسند
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا ادیب به نام دیوونه پسند با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا ادیب به نام دیوونه پسند متن آهنگ
تکست آهنگ دیوونه پسند از علیرضا ادیب
Download New Music By Alireza Adib Called Divune Pasand
Download New Song By Alireza Adib - Divune Pasand
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Adib Divune Pasand
متن آهنگ علیرضا ادیب دیوونه پسند به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دیوونه پسند و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Adib Adında Divune Pasand
Şarkı Sözleri Divune Pasand itibaren Alireza Adib
şarkı indir Divune Pasand - Alireza Adib Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Divune Pasand - Alireza Adib kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا ادیب به نام دیوونه پسند با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا ادیب به نام دیوونه پسند با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دیوونه پسند - علیرضا ادیب

Yeni şarkı indir Alireza Adib Adında Divune Pasand

Şarkı Sözleri Divune Pasand itibaren Alireza Adib



دوست دارم تورو هر جور باشی
Seni her şekilde seviyorum  
میگیره دلم تو از من دور باشی
Kalbimi benden alır
علاقم به تو کم نمیشه اصلا
Seni hiç umursamıyorum  
من زندگیم بی عشق تو سر نمیشه اصلا
Aşkın olmadan yaşayamam
میخندیو واسه خنده هات میره دل من
Gülüşün yüzünden gülüyorsun
پیش تو و پیش نگات گیره دل من
Kalbime ve sana sarılmak
گوشیم همش پرشد از عکسات
Telefonum resimlerle dolu
کنار تو هر خاطره ای خوبه عزیزم
Yanında iyi anılar var bebeğim
نگم از خنده هات وقتی میخندی
Gülerken gülme
چشامو رو به همه دنیا میبندی
Tüm dünyaya gözlerini kapatıyorsun
کی میتونه تورو ببینه عاشقت نباشه
Seni kim görebilir seni sevmiyor
میخوام غیر خودم دورو ورت کسی نباشه
Kendimden başka biri olmak istiyorum
پسندید تورو دل دیونه پسندم
Ben senden çok hoşlandım
محاله غیر تو به کسی دل ببندم
Dünyadaki hiç kimse seni umursamaz
نه به کارای دلم دیونگی کن
Kalbim için delirme
کنار من بمونو عاشقی کن
Benimle aşık kal
تا رسیدی من عاشقت شدم خیلی ساده
Geldiğin zaman sana aşık oldum
انگار که بهت علاقه دارم خیلی ساله
Sanki seni çok yıllarca seviyorum
هیشکی نمیتونست واسه من جای تو باشه
Benim için hiçbir şey senin yerinde olamaz
تو زیبایی کسی نمیتونه مثل تو باشه
Güzellikte kimse senin gibi olamaz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 2,029
  • بازدید سال : 10,009
  • بازدید کلی : 88,314
  • کدهای اختصاصی