loading...
دانلود آهنگ حسن مقدم دنیامی
بازدید : 16 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسن مقدم دنیامی


دانلود آهنگ جدیدحسن مقدم به نام دنیامی
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسن مقدم به نام دنیامی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسن مقدم به نام دنیامی متن آهنگ
تکست آهنگ دنیامی از حسن مقدم
Download New Music By Hasan Moghaddam Called Donyami
Download New Song By Hasan Moghaddam - Donyami
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hasan Moghaddam Donyami
متن آهنگ حسن مقدم دنیامی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دنیامی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hasan Moghaddam Adında Donyami
Şarkı Sözleri Donyami itibaren Hasan Moghaddam
şarkı indir Donyami - Hasan Moghaddam Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Donyami - Hasan Moghaddam kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسن مقدم به نام دنیامی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسن مقدم به نام دنیامی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دنیامی - حسن مقدم

Yeni şarkı indir Hasan Moghaddam Adında Donyami

Şarkı Sözleri Donyami itibaren Hasan Moghaddam



ماه شب های منی با تو حال قلب من خوبه
Mehtaplı gecelerim seninle kalbim iyi
من حواسم هست بهت احساس من نسبت بهت مطلوبه
Senin hakkında iyi hissettiğimin farkındayım
ساز قلبم با تو کوک آرامش قلبم تویی رویامی
Kalbimin enstrümanı seninle
من که میسازم کنارت زندگیمو دلبر و دنیامی
İnşa ederken hayatımı sevgi ve dünya ile yaşıyorum
دوره گردم دوره گردم دور چشمان تو میگردم عزیزم
Gözlerinin etrafında dolaşacağım bebeğim
من هنوزم من هنوزم واسه دیدار دوباره ی نگاهت حریصم
Seni tekrar görmek hala açgözlü
تو نگار قلب زار بی قرار این مریضی
Bu hasta için endişelenme
تو خودت خبر نداری خیلی واسه من عزیزی
Benim hakkımda fazla bir şey bilmiyorsun canım
تو کنار من بمون بازم از عشق بخون
Benimle kal ve aşk hakkında tekrar oku
دیگه از عشق گذشت کار رسیده به جنون
Aşk geçti, iş deliliğe ulaştı
من دمادم عاشقم خیلی خوبه قصمون
Kayınvalidemi çok seviyorum
عشقو فریاد بزن کارد رسید به استخون
Aşk için haykır
من هنوزم من هنوزم واسه دیدار دوباره ی نگات حریصم
Negat'ı tekrar görmeye hala açgözlüyüm

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 1,991
  • بازدید سال : 9,971
  • بازدید کلی : 88,276
  • کدهای اختصاصی