loading...
دانلود آهنگ نوید نیک دستامو بگیر
بازدید : 15 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نوید نیک دستامو بگیر


دانلود آهنگ جدیدنوید نیک به نام دستامو بگیر
دانلود آهنگ جدید و زیبای نوید نیک به نام دستامو بگیر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
نوید نیک به نام دستامو بگیر متن آهنگ
تکست آهنگ دستامو بگیر از نوید نیک
Download New Music By Navid Nik Called Dastamo Begir
Download New Song By Navid Nik - Dastamo Begir
With Text And Direct Links
Lyrics Music Navid Nik Dastamo Begir
متن آهنگ نوید نیک دستامو بگیر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دستامو بگیر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Navid Nik Adında Dastamo Begir
Şarkı Sözleri Dastamo Begir itibaren Navid Nik
şarkı indir Dastamo Begir - Navid Nik Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dastamo Begir - Navid Nik kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید نوید نیک به نام دستامو بگیر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید نوید نیک به نام دستامو بگیر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دستامو بگیر - نوید نیک

Yeni şarkı indir Navid Nik Adında Dastamo Begir

Şarkı Sözleri Dastamo Begir itibaren Navid Nik



می‌خوام خلوت کنم با تو چقدر محتاج تسکینم
Seninle yalnız kalmak istiyorum, ne kadar rahatlamaya ihtiyacım var
من حست می‌کنم اما تو رو اینجا نمی‌بینم
Senin için üzgünüm ama seni burada görmüyorum
چقدر بهشت نزدیکه توی یک قدمی با من
Bir adımda cennet bana ne kadar yakın
نگاتو برندار از من تا رد شدم من از این برزخ
Bu arafı geçene kadar benden Negatto Brandar
خدایا وقتی این پایین نگام خیره به اون بالاست
Tanrım, aşağıya baktığımda, yukarıya bakarım
می‌خوام پیدات کنم اما یادم میره خدا اینجاست
Seni bulmak istiyorum, ama Tanrı'nın burada olduğunu hatırlıyorum
چه کاری کردی با اشکام که بارونو به پا کردم
Kullandığım gözyaşlarıyla ne yaptın?
نگاهی پشت سر بنداز تو رو امشب صدا کردم
Arkana baktım ve bu gece seni aradım
نمیشی نااُمید از من با اینکه راهو گم کردم
Yolumu kaybetsem bile benden hayal kırıklığına uğramayacaksın
داری راهو نشون میدی من از بیراهه برگردم
Bana geri dönüş yolunu gösteriyorsun
من از شعرای غمگینم واسه تو ذکر می‌سازم
Üzgün ​​şairlerimden senin için bahsediyorum
می‌خوام تو حالی که دارم
Ben varken seni istiyorum
بهت سجده کنم بازم
Sana tekrar secde edeceğim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 9,263
  • بازدید کلی : 87,568
  • کدهای اختصاصی