loading...
دانلود آهنگ کیوان شهیاد نفس
بازدید : 16 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کیوان شهیاد نفس


دانلود آهنگ جدیدکیوان شهیاد به نام نفس
دانلود آهنگ جدید و زیبای کیوان شهیاد به نام نفس با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کیوان شهیاد به نام نفس متن آهنگ
تکست آهنگ نفس از کیوان شهیاد
Download New Music By Keyvan Shahyad Called nafas
Download New Song By Keyvan Shahyad - nafas
With Text And Direct Links
Lyrics Music Keyvan Shahyad nafas
متن آهنگ کیوان شهیاد نفس به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان نفس و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Keyvan Shahyad Adında nafas
Şarkı Sözleri nafas itibaren Keyvan Shahyad
şarkı indir nafas - Keyvan Shahyad Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir nafas - Keyvan Shahyad kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کیوان شهیاد به نام نفس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کیوان شهیاد به نام نفس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نفس - کیوان شهیاد

Yeni şarkı indir Keyvan Shahyad Adında nafas

Şarkı Sözleri nafas itibaren Keyvan Shahyad



چی شد شدی تنها کسم رفتی بند اومد نفسم
Sana ne oldu?
تنهائی بی تو میترسم، دوریت رو سرم آواره
Sensiz yalnız kalmaktan korkuyorum, kafam yerinden oldu
شدم تو شهر یه آواره برگرد که دلم بیماره
Kalbine hasta olan yerinden edilmiş biriyle şehre geri döndüm
با چه دردی روزها رو بی تو سر کردم
Sensiz günleri ne kadar acıyla geçirdim
کار من نیست اینجور از عشقت برگردم
Bu şekilde geri dönmek benim işim değil
ساده رفتی ولی من سخت باور کردم
Kolay gittin, ama inanmak zor buldum
کاش برگردی یه روز بگی دوست دارم هنوز
Keşke bir gün geri gelip seni hala sevdiğimi söyleseydin
دیگه تو آتیشم نسوز، راه کج کردی ولی
Artık ateşte değilsin, saptın, ama
ما که نداشتیم مشکلی چرا به عشقم بد دلی
Bir sorun yaşamadık, neden aşkım için üzülüyorsun?

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 7,882
  • بازدید کلی : 86,187
  • کدهای اختصاصی