loading...
دانلود آهنگ شاعر تنها ماه نفیس
بازدید : 14 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاعر تنها ماه نفیس


دانلود آهنگ جدیدشاعر تنها به نام ماه نفیس
دانلود آهنگ جدید و زیبای شاعر تنها به نام ماه نفیس با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
شاعر تنها به نام ماه نفیس متن آهنگ
تکست آهنگ ماه نفیس از شاعر تنها
Download New Music By Shaere Tanha Called Mahe Nafis
Download New Song By Shaere Tanha - Mahe Nafis
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shaere Tanha Mahe Nafis
متن آهنگ شاعر تنها ماه نفیس به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ماه نفیس و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Shaere Tanha Adında Mahe Nafis
Şarkı Sözleri Mahe Nafis itibaren Shaere Tanha
şarkı indir Mahe Nafis - Shaere Tanha Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mahe Nafis - Shaere Tanha kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید شاعر تنها به نام ماه نفیس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شاعر تنها به نام ماه نفیس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ماه نفیس - شاعر تنها

Yeni şarkı indir Shaere Tanha Adında Mahe Nafis

Şarkı Sözleri Mahe Nafis itibaren Shaere Tanha



دوباره ماه رمضونه من دوباره خیسِ خیسم
Ramazan ayı, yine ıslakım
بی تو دل دوباره خونه ماهِ من ماهِ نفیسم
Sensiz kalbim bir daha asla evde olmayacak
روزه های عاشقونه خاطراتِ بی بهونه
Oruç severler mantıksız anılar
نیستی اما بی نشونه بازم از تو مینویسم
Sen değilsin, ama sana tekrar yazıyorum
ماه من ماه نفیسم
Benim ay ay değil
بازم مثل کسی که کور بوده توو دستام دستتو تکرار کردم
Elimi kör bir adam gibi ellerimde tekrarladım
به یادِ اون اذونِ دل‌ سروده که با بوسیدنت افطار کرد
O şarkının anısına, öpüşmenle içten bir iftar besteledi
کجای ‌قصّه‌ کی اینجور بوده کی ‌عشقش این همه پرشور بوده
Hikaye nerede böyle, sevgisi ne zaman tutkulu oldu?
بازم گفتم شاید مجبور بوده دوباره ظلمتو انکار کردم
Tekrar dedim, belki karanlığınızı tekrar reddetmek zorunda kaldım
بشین پیشم بشین قربون شالت دلم تنگه واسه قلب زلالِت
Önümde otur, kalbimin şalının önünde otur
خودت با این ‌که رفتی برنگشتی منو تنها نمیذاره خیالِت
Geri dönmediğin için beni yalnız bırakmıyorsun
تو بارونی تو گیلانی تو رشتی تو خوزستانی و آوازِ دشتی
Gilani'de yağmur, Khuzestan'da yağmur ve Dashti şarkı söylüyorsun
فدای خنده‌هات‌ این ‌که گذشتی یه کاری کن بدونم خوبه حالِت
Gülüşlerinizi feda edin ‌ Bu yaptığınız bir şey, iyi olduğunu biliyorum
Sacrifice your laughter ‌ This is something you have done, I know you are fine
Gülüşlerinizi feda edin ‌ Bu yaptığınız bir şey, iyi olduğunu biliyorum
به یادِ اون اذونِ دل‌ سروده که با بوسیدنت افطار کردم
Öpücüklerinle kırdığım yürekten şarkıyı hatırlıyorum
بازم گفتم شاید مجبور بوده دوباره ظلمتو انکار کردم
Tekrar dedim, belki karanlığınızı tekrar reddetmek zorunda kaldım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 1,160
  • بازدید سال : 7,927
  • بازدید کلی : 86,232
  • کدهای اختصاصی