loading...
دانلود آهنگ محمد علیپور سر به هوا
بازدید : 26 چهارشنبه 28 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد علیپور سر به هوا


دانلود آهنگ جدیدمحمد علیپور به نام سر به هوا
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد علیپور به نام سر به هوا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد علیپور به نام سر به هوا متن آهنگ
تکست آهنگ سر به هوا از محمد علیپور
Download New Music By Mohammad Alipoor Called Sar Be Hava
Download New Song By Mohammad Alipoor - Sar Be Hava
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Alipoor Sar Be Hava
متن آهنگ محمد علیپور سر به هوا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان سر به هوا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Alipoor Adında Sar Be Hava
Şarkı Sözleri Sar Be Hava itibaren Mohammad Alipoor
şarkı indir Sar Be Hava - Mohammad Alipoor Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Sar Be Hava - Mohammad Alipoor kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد علیپور به نام سر به هوا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد علیپور به نام سر به هوا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سر به هوا - محمد علیپور

Yeni şarkı indir Mohammad Alipoor Adında Sar Be Hava

Şarkı Sözleri Sar Be Hava itibaren Mohammad Alipoor



نبینمت یه ثانیه خیلی بیماره دلم
Beni bir saniyeliğine görme çok hastayım
خودت نمیدونی چقدر به تو‌ دل داده دلم
Sana kalbimi ne kadar verdiğimi bilmiyorsun
سر به سر من نذار من عاشقتم
Sana aşık olmama izin verme
تو‌چه خوب باشی چه بد تا تهش با خودتم
Sonuna kadar iyi ya da kötü
من به تو دلم خوشه حواس تو کجاست
Aklının olduğu yerde seni seviyorum
هی منو‌ ول میکنی تو‌دلت سر به هواست
Hey, beni havada yalnız bırak
دست خودم نیست پیلم به تو‌هر جایی
Herhangi bir yere gitmek benim işim değil
دل تو‌دلم نیست اگه نبینمت هرجایی
Seni hiçbir yerde görmezsem umrumda değil
من بیقرارم واسه دیدن روی ماهت
Seni görmek için endişeliyim
چاره ندارم جز اینکه بیوفتم تو دامت
Sana aşık olmaktan başka seçeneğim yok
دستاتو دارم ندارم چیزی کم تو‌ دنیا
Dünyada ellerinde hiçbir şey yok
کم نمیذارم واسه داشتن تو تو دنیا
Seni dünyaya getirdiğim için hayal kırıklığına uğratma
عالم و آدم میدونن تو رو خیلی میخوام
Dünya ve Adem seni çok istediğimi biliyor
یه ثانیه نیستی من قد یه دنیا تنهام
Sen bir saniye değilsin, ben dünyadaki tek kişiyim
عطر تو هر جایی اسمتو میارم هست
Her yerde senin adında bir koku var
فکرت از سرم نمیره هرجا باشم با من هست
Seninle nerede olduğumu önemsemiyorsun
چشماتو میبندی غم‌میگیره دنیام
Gözlerin ne yazık ki kapalı
همه چیزمو‌ میذارم واسه موندن تو‌ تو دنیام
Dünyada kalmak için her şeyi bırakıyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 809
  • بازدید ماه : 2,002
  • بازدید سال : 9,982
  • بازدید کلی : 88,287
  • کدهای اختصاصی