loading...
دانلود آهنگ بیداد محبوب
بازدید : 10 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بیداد محبوب


دانلود آهنگ جدیدبیداد به نام محبوب
دانلود آهنگ جدید و زیبای بیداد به نام محبوب با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بیداد به نام محبوب متن آهنگ
تکست آهنگ محبوب از بیداد
Download New Music By bidad Called Mahboob
Download New Song By bidad - Mahboob
With Text And Direct Links
Lyrics Music bidad Mahboob
متن آهنگ بیداد محبوب به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان محبوب و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir bidad Adında Mahboob
Şarkı Sözleri Mahboob itibaren bidad
şarkı indir Mahboob - bidad Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mahboob - bidad kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بیداد به نام محبوب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بیداد به نام محبوب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید محبوب - بیداد

Yeni şarkı indir bidad Adında Mahboob

Şarkı Sözleri Mahboob itibaren bidad



ز دست محبوب ندانم چون‌ کنم
Sevgilimle ne yapacağımı bilmiyorum
ز دست محبوب ندانم چون ‌کنم
Popüler eli bilmiyorum çünkü biliyorum
وز هجر رویش دیده جیحون ‌کنم
Ve üzerinde Jeyhun gördüm
یارم چو شمع محفل است
Yarm Choo dairenin mumudur
دیدن رویش مشکل است
Görmek zor
سرو مرا پا در گل است
Selvi benim bir çiçektir
بر خط و خالش مایل است
Çizilmeyi ve çizilmeyi sever
برخط و خالش مایل است
Çevrimiçi olmak istiyor
یار من دلدار من کمتر تو جفا کن
Sevgili arkadaşım, bana daha az zulmet
یادی آخر تو ز ما کن
Sonumuzu hatırla
کمتر تو جفا کن کمتر تو جفا کن
Ne kadar az zulüm görürsen, o kadar az zulüm görürsün
رفتم بر آن ماهرو با او نشستم روبرو
Gittim ve onun önünde oturdum ve onunla tanıştım
گفتم سخن ها مو به مو
Kelimelerin yüz yüze dedim
ز دست محبوب ندانم چون ‌کنم
Popüler eli bilmiyorum çünkü biliyorum
وز هجر رویش دیده جیحون‌ کنم
Onu gördüğüme şaşıracağım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 8,815
  • بازدید کلی : 87,120
  • کدهای اختصاصی