loading...
دانلود آهنگ سپهر رام دیوونه
بازدید : 23 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سپهر رام دیوونه


دانلود آهنگ جدیدسپهر رام به نام دیوونه
دانلود آهنگ جدید و زیبای سپهر رام به نام دیوونه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سپهر رام به نام دیوونه متن آهنگ
تکست آهنگ دیوونه از سپهر رام
Download New Music By Sepehr Raam Called divooneh
Download New Song By Sepehr Raam - divooneh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sepehr Raam divooneh
متن آهنگ سپهر رام دیوونه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دیوونه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sepehr Raam Adında divooneh
Şarkı Sözleri divooneh itibaren Sepehr Raam
şarkı indir divooneh - Sepehr Raam Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir divooneh - Sepehr Raam kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سپهر رام به نام دیوونه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سپهر رام به نام دیوونه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دیوونه - سپهر رام

Yeni şarkı indir Sepehr Raam Adında divooneh

Şarkı Sözleri divooneh itibaren Sepehr Raam



این همه پات موندم سیر نشی نشم غریبه
O kadar şaşırmıştım ki, yardım edemedim ama bir yabancı oldum
جدیدا ساکتی و همین کارات واسم عجیبه
Son zamanlarda Sakti ve aynı karate bana garip geldi
هی میام سمتت ولی دور میشی از من
Hey, sana geliyorum, ama benden uzaklaşıyorsun
هی منو پس میزنی رد میشی عمدا
Hey, beni tekmeliyorsun, geçeceksin
به خودم میگم کجای راهو بد رفتم
Kendime nerede yanlış yaptığımı söylüyorum
بعد از این بازیا متنفرم از رفتن
Bu oyundan sonra gitmekten nefret ediyorum
تموم دنیامو من دادم واسه تو
Bütün dünyamı sana verdim
شکستم غرورمو من به پای تو
Gururumu ayağından kırdım
بعد از تو با همه بدجوری بد میشم
Senden sonra herkes için kötü hissediyorum
مثل خودت میشم از همه رد میشم
Senin gibi olurum, herkesin yanından geçerim
چیکار میکنی دیوونه تو بری ولی یادت
Ne yapıyorsun sen delisin, ama unutma
بام میمونه تو بری خراب میشه این خونه
Çatıya gidersen bu ev yıkılacak
این دیوونه هی دیوونه چیکار میکنی با من
Bana ne yapıyorsun?
تو چرا هی میگی توو این خونه یا من یا تو
Neden bu evde, bende ya da sen olduğunu söylüyorsun
چیکارت کردم من آخه تو تا بودی من که داشتم هواتو
Ne yapıyordun benimle ne zamandır birliktesin?
اونی که دلتنگیش قد یه دریاست
Nostaljisi deniz yüksekliği olan
اونی که بعد از تو همیشه تنهاست
Senden sonra hep yalnız kalan
اون منم اونی که بعد از تو دلتنگه
Sonuçta seni özleyen kişi o
دیگه هیچ جا نمیره دیگه نمیخنده
Artık hiçbir yere gitmiyor, artık gülmüyor
اونی که دنیاشو پیش تو ساخته
Senden önce dünyasını yapan
حالا با رفتنت دنیاشو باخته
Şimdi, ayrılışınızla dünya kayboldu
اونی که موند اینجا چشم انتظارت
Burada kalan kişi bekliyor
اونیکه هنوزم خیلی میخوادت
Hala gerçekten istediğin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 838
  • بازدید سال : 8,818
  • بازدید کلی : 87,123
  • کدهای اختصاصی