loading...
دانلود آهنگ محسن چاوشی طاق ثریا
بازدید : 15 جمعه 26 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن چاوشی طاق ثریا


دانلود آهنگ جدیدمحسن چاوشی به نام طاق ثریا
دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن چاوشی به نام طاق ثریا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محسن چاوشی به نام طاق ثریا متن آهنگ
تکست آهنگ طاق ثریا از محسن چاوشی
Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Taghe Soraya
Download New Song By Mohsen Chavoshi - Taghe Soraya
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Chavoshi Taghe Soraya
متن آهنگ محسن چاوشی طاق ثریا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان طاق ثریا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohsen Chavoshi Adında Taghe Soraya
Şarkı Sözleri Taghe Soraya itibaren Mohsen Chavoshi
şarkı indir Taghe Soraya - Mohsen Chavoshi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Taghe Soraya - Mohsen Chavoshi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام طاق ثریا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام طاق ثریا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید طاق ثریا - محسن چاوشی

Yeni şarkı indir Mohsen Chavoshi Adında Taghe Soraya

Şarkı Sözleri Taghe Soraya itibaren Mohsen Chavoshi



من جلد تو هستم بر بام تو هستم
Ben senin kapağınım, çatındayım  
تو شمس منی من خورشید پرستم
Sen güneşsin, ben güneşim
مغرب همه اندوه اندوه غروب ات
Maghrib, gün batımının tüm üzüntüleri  
ای قبله مشرق ثنا گوی تو هستم
Ey doğu kıble, seni övüyorum
ای نای گلویت همچون نی داوود
Ey Nay Gluit, Davut sazlığı gibi
حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم
Söylediklerinin kararı senin aptallığın
گنجشک گلویم شرح است چو منصور
Boğaz serçem Cho Mansour olarak tanımlanıyor
بر دار تو هستم غربال تو هستم
Senden sorumluyum, seni mahvediyorum
حیران تو گردد آن کس که بدیدت
Seni gören kişiye hayran ol
آن دم چو برفتی صدبار شهیدت
O zaman, yüz kere şehit oldun
میسوزم و نالم چون آتش نمرود
Yanıyorum ve ağlamıyorum çünkü ateş sönmüyor  
بازای گلستان بر داغ عبدیت
Kölelik sıcağında Gülistan pazarı
ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست
Ey Soraya kemeri, hayatta kaldı  
مارا بستاند این ولوله بازار
Bizi bu pazara götürün
ای از سر لطفش خوش در تو دمیده
Oh, sana şükürler olsun
Oh, thank goodness for you 
Oh, sana şükürler olsun  
هر دم که تو خواندیم انگار نه انگار
Her okuduğumuzda, hayır gibi görünüyor
ای سرمه کشیده روز و شب مارا
Ey kızıl saçlı gece gündüz  
ای سرو بریده نشناخته ما را
Ey sedir, bizi tanımayın
پایان بده جانا این آمد و شد را
Kes şunu Jana
راحت کن و بستان این خوف و رجا را
Sakin ol ve bu korkuyu ve umudu kapat
گنجشک گلویم شرح است چو منصور
Boğaz serçem Cho Mansour olarak tanımlanıyor  
بر دار تو هستم غربال تو هستم
Senden sorumluyum, seni mahvediyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 2,032
  • بازدید سال : 10,012
  • بازدید کلی : 88,317
  • کدهای اختصاصی