loading...
دانلود آهنگ میلاد شاهبندی رویای شیرین
بازدید : 15 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ میلاد شاهبندی رویای شیرین


دانلود آهنگ جدیدمیلاد شاهبندی به نام رویای شیرین
دانلود آهنگ جدید و زیبای میلاد شاهبندی به نام رویای شیرین با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
میلاد شاهبندی به نام رویای شیرین متن آهنگ
تکست آهنگ رویای شیرین از میلاد شاهبندی
Download New Music By Milad Shahbandi Called Royaye Shirin
Download New Song By Milad Shahbandi - Royaye Shirin
With Text And Direct Links
Lyrics Music Milad Shahbandi Royaye Shirin
متن آهنگ میلاد شاهبندی رویای شیرین به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رویای شیرین و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Milad Shahbandi Adında Royaye Shirin
Şarkı Sözleri Royaye Shirin itibaren Milad Shahbandi
şarkı indir Royaye Shirin - Milad Shahbandi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Royaye Shirin - Milad Shahbandi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید میلاد شاهبندی به نام رویای شیرین با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میلاد شاهبندی به نام رویای شیرین با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رویای شیرین - میلاد شاهبندی

Yeni şarkı indir Milad Shahbandi Adında Royaye Shirin

Şarkı Sözleri Royaye Shirin itibaren Milad Shahbandi



دانم عشق من تویی دنیای شیرین دلم
Aşkımı biliyorum, sen kalbimin tatlı dünyasın
دانلود اهنگ عاشق شدم رفت رسول پویان
Rasoul Pouyan'a aşık olduğum şarkıyı indirin
از تو دگر دل نکنم ای عشق دیرین دلم
Artık seni sevmiyorum, uzun zamandır devam eden aşkım
دلبرجان من تویی هم نفسم بعد خدا
Canım, sen Tanrı'dan sonraki ruhumsun
قول بده به قلب من که نشی ز من جدا
Kalbimden benden ayrılmayacağına söz ver
مگه میتونی بذاری بری نمونی
Gitmeme izin verir misin?
دل عاشقته نشون به اون نشونی
Ona olan sevgini göster
روح و روان من تویی عاشق و مدهوش توم
Ruhum ve ruhum sana aşık
حرف بزن عزیز دل چش تو و گوش توم
Yaralarımdaki tuzu ovmaktan bahset - d'oh!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 1,197
  • بازدید سال : 7,964
  • بازدید کلی : 86,269
  • کدهای اختصاصی