loading...
دانلود آهنگ سعید داوری روزگار درد
بازدید : 21 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید داوری روزگار درد


دانلود آهنگ جدیدسعید داوری به نام روزگار درد
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید داوری به نام روزگار درد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید داوری به نام روزگار درد متن آهنگ
تکست آهنگ روزگار درد از سعید داوری
Download New Music By Saeed Davari Called Roozegare Dard
Download New Song By Saeed Davari - Roozegare Dard
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Davari Roozegare Dard
متن آهنگ سعید داوری روزگار درد به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان روزگار درد و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeed Davari Adında Roozegare Dard
Şarkı Sözleri Roozegare Dard itibaren Saeed Davari
şarkı indir Roozegare Dard - Saeed Davari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Roozegare Dard - Saeed Davari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید داوری به نام روزگار درد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید داوری به نام روزگار درد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید روزگار درد - سعید داوری

Yeni şarkı indir Saeed Davari Adında Roozegare Dard

Şarkı Sözleri Roozegare Dard itibaren Saeed Davari



پشت روزگار درد بعد زمستون سرد
Soğuk kıştan sonraki günlerde  
بازم بهار نشد دنیا با من یار نشد
Bahar tekrar gelmedi, dünya bana yardım etmedi
  The spring did not come again, the world did not help me
Bahar tekrar gelmedi, dünya bana yardım etmedi  
تا اومد صبر کنم حالمو بهتر کنم
Kendimi daha iyi hissedene kadar bekle
  Wait until I feel better
Kendimi daha iyi hissedene kadar bekle
چشم تورو دیدم این بار نترسیدم
Gözlerini gördüm, bu sefer korkmadım
خواستم کنار تو من رو شم
Seninle olmak istedim  
تا میتونم از غصه دور شم
Kederden kurtulabildiğim kadarıyla
  As far as I can get away from grief
Kederden kurtulabildiğim kadarıyla  
با تو به حال خوب مجبور شم
Seninle iyi olmalıyım
  I have to be fine with you
Seninle iyi olmalıyım
با تو دنیای من قد کشید تا مرز تنت
Dünyam seninle vücudunun sınırına yükseldi
قلبمو میکندی وقتای بوسیدنت
Öpüştüğümde kalbimi öpüyorsun
پاره ی تن بودی غنچه ی نازه یاسمن
Sen Yasemin'in sevimli tomurcuğunun bir parçasıydın
امون ازوآخرش عشق بی احساس من
Duyarsız aşkımın sonundan Amon
رفتی یه روزی سفر رفتی ولی بی خبر
Bir gün seyahate gittin, ama farkında değilim
خونه مبهوتت بود عین تابوت
Ev bir tabut gibi sersemletildi
روزا که نمیگذره از همیشه بدتر حالو هوای من کجایی دنیای من
Geçmeyen gün hiç olmadığı kadar kötü
با تنهاییم درگیر جنونم پشیمونم دلم رسیده جونم
Deliliğimle yalnız olduğum için özür dilerim
این بار دیگه من باهات نمیمونم
Bu sefer seninle kalmayacağım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 748
  • بازدید ماه : 1,941
  • بازدید سال : 9,921
  • بازدید کلی : 88,226
  • کدهای اختصاصی