loading...
دانلود آهنگ بابک فروتن به یاد من باش
بازدید : 26 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بابک فروتن به یاد من باش


دانلود آهنگ جدیدبابک فروتن به نام به یاد من باش
دانلود آهنگ جدید و زیبای بابک فروتن به نام به یاد من باش با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بابک فروتن به نام به یاد من باش متن آهنگ
تکست آهنگ به یاد من باش از بابک فروتن
Download New Music By Babak Foroutan Called Be Yade Man Bash
Download New Song By Babak Foroutan - Be Yade Man Bash
With Text And Direct Links
Lyrics Music Babak Foroutan Be Yade Man Bash
متن آهنگ بابک فروتن به یاد من باش به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان به یاد من باش و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Babak Foroutan Adında Be Yade Man Bash
Şarkı Sözleri Be Yade Man Bash itibaren Babak Foroutan
şarkı indir Be Yade Man Bash - Babak Foroutan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Be Yade Man Bash - Babak Foroutan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بابک فروتن به نام به یاد من باش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بابک فروتن به نام به یاد من باش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید به یاد من باش - بابک فروتن

Yeni şarkı indir Babak Foroutan Adında Be Yade Man Bash

Şarkı Sözleri Be Yade Man Bash itibaren Babak Foroutan



به یاد من باش شاید دلم، با اینکه یادمی یکم آروم بشه
Beni hatırla, belki kalbim, ilk sakinleştirici hatırlamama rağmen
شاید واسه دردای دلم، این هم حسی دلیل آرامشه
Belki de kalbimdeki acı yüzünden, aynı zamanda sakin bir his
شاید اشکام از یادم برن، بهم بگی که چند ساله هم حسمی
Belki gözyaşlarımı unutacağım, kaç yaşında olduğumu söyle
قشنگ ترین دروغ دنیارو بگو، بهم بگو که هر روز توهم به فکرمی
Bana dünyanın en güzel yalanını söyle, her gün yanılsamaları düşündüğümü söyle
به یاد من باش منی که چند ساله، عمرمو با یادت سر کردم
Beni hatırla, birkaç yaşındayken, tüm hayatımı seninle geçirdim
منی که با مرور خاطراتت همش، خودم رو چند سال فراموش کردم
Tüm anılarınızı gözden geçirdikten sonra kendimi unuttum
منی که هر بار توی هر فالی، دنبال رد پات میگردم
Her servette her zaman Red Pot'u arıyorum
منی که توی پاکتای سیگار هنوز، دنبال خنده هات میگردم
Hala sigara paketinde kahkaha arıyorum
اشکامو هیچ چیزی بند نیاورد، مجنونتو هیچی آروم نکرد
Aşkamu hiçbir şeyi kapatmadı, Majnunto sakinleşmedi
اگر که برگشتی پیش این صدا، دنبال اون آدم سابق نگرد
Bu sese geri dönerseniz, eski sevgilinize bakmayın.
فقط بدون عزیزم که چند ساله، هیچ چیزی خاطراتتو پاک نکرد
Sadece canım olmadan, birkaç yıl boyunca anılarını hiçbir şey silmedi
نه اشک نه قرص نه سیگار و داد، هیچ چیزی جای خالیتو پر نکرد
Gözyaşı yoktu, hap yoktu, sigara yoktu, hiçbir şey boşluğu doldurmadı
به یاد من باش هزار باره فراموش میکنیم این سال ها
Beni hatırla, yıllar boyunca bin kere unutacağız
الان که میدونم راه برگشتی نیست، دلخوشیم به خاطرات و این خیال هاست
Artık geri dönüş olmadığını biliyorum, hatıralardan ve bu fantezilerden memnun olalım
به یاد من باش الان که تا ابد، یادت از خاطرم پاک نمیشه
Beni hatırla seni asla unutmayacağım
الان که انگار دیگه تا ابد، دستات سهم دستای من نمیشه
Artık sonsuza dek gibi göründüğü için ellerim benim payım değil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 1,079
  • بازدید سال : 7,846
  • بازدید کلی : 86,151
  • کدهای اختصاصی