loading...
دانلود آهنگ طاها زکی زاده شهزاده
بازدید : 19 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ طاها زکی زاده شهزاده


دانلود آهنگ جدیدطاها زکی زاده به نام شهزاده
دانلود آهنگ جدید و زیبای طاها زکی زاده به نام شهزاده با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
طاها زکی زاده به نام شهزاده متن آهنگ
تکست آهنگ شهزاده از طاها زکی زاده
Download New Music By Taha Zakizadeh Called shahzade
Download New Song By Taha Zakizadeh - shahzade
With Text And Direct Links
Lyrics Music Taha Zakizadeh shahzade
متن آهنگ طاها زکی زاده شهزاده به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان شهزاده و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Taha Zakizadeh Adında shahzade
Şarkı Sözleri shahzade itibaren Taha Zakizadeh
şarkı indir shahzade - Taha Zakizadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir shahzade - Taha Zakizadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید طاها زکی زاده به نام شهزاده با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید طاها زکی زاده به نام شهزاده با کیفیت 128

متن آهنگ جدید شهزاده - طاها زکی زاده

Yeni şarkı indir Taha Zakizadeh Adında shahzade

Şarkı Sözleri shahzade itibaren Taha Zakizadeh



دلتو آروم میکنم ستاره بارون میکنم
Yıldızları sakinleştireceğim
نمیذارم یه ریزه حالت به هم بریزه
Biraz dağınıklığa izin vermeyeceğim
بی رودروایسی دلم گیره نگاهته
Gözlerini özledim
بدنیا اسرار میکنم همه رو خبردار میکنم
Sırları doğuruyorum
کنارتم همیشه بی تو اصلا نمیشه
Tarafım her zaman sensiz olmayacak
هرجوری عشقت باشه من دلم باهاته
Aşkın ne olursa olsun, seni seviyorum
شهزاده رویایی ای پری دریایی
Rüya denizkızı prens
انقدر زیبایی که دلم رفت
O kadar güzel ki özledim
تو تو شیرین منی کوه از جا میکنم
Sen benim için tatlısın
یدونه توی دنیایی من دلم رفت
Biliyor musun, benim dünyamdayım
تو فقط اشاره کن آسمونو میارم زمین
Sadece parmağımı yere doğrultuyorsun
هرچی بگی همون میشه تو بگو و بعدش ببین
Ne yapabilirsen söyle ve sonra gör
سرم به تو گرمه همش به تو خلاصه ام این روزها
Bugünlerde senin için
تو فقط اشاره کن بیام کنارت هرکجا
Sadece beni her tarafına doğrultuyorsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 1,328
  • بازدید سال : 9,308
  • بازدید کلی : 87,613
  • کدهای اختصاصی