loading...
دانلود آهنگ رضا نیازی باران
بازدید : 14 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا نیازی باران


دانلود آهنگ جدیدرضا نیازی به نام باران
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا نیازی به نام باران با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا نیازی به نام باران متن آهنگ
تکست آهنگ باران از رضا نیازی
Download New Music By Reza Niazi Called baran
Download New Song By Reza Niazi - baran
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Niazi baran
متن آهنگ رضا نیازی باران به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان باران و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Niazi Adında baran
Şarkı Sözleri baran itibaren Reza Niazi
şarkı indir baran - Reza Niazi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir baran - Reza Niazi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا نیازی به نام باران با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا نیازی به نام باران با کیفیت 128

متن آهنگ جدید باران - رضا نیازی

Yeni şarkı indir Reza Niazi Adında baran

Şarkı Sözleri baran itibaren Reza Niazi



ای تمام خواهش من ساحل آرامش من
Oh all all, lütfen sakin plajım
همچو موجی بی قرار مانده ام در انتظار
Böyle huzursuz bir dalga bekliyordum
یاد چشمت کرده ام باز
Seni tekrar hatırladım
ای مه ابرو کمانم دلبر شیرین زبانم
Ah kaşlarım tatlım
عشق تو افسانه ام من همان پروانه ام
Aşkın benim efsanem, ben kelebeğim
رفته از من شوق پرواز
Gittiğim uçuş coşkusu
باران گریه کن بر شانه ام جانا یاد چشمان توام
Yağmurda omzumda ağla Jana Gözlerini hatırla
گریان دل به باران میسپارم
Yağmurda ağlamak
ای داد آمدی دادی مرا بر باد
Bana zafer vermeye geldin
مهر تو بر جان من افتاد تاب تنهایی ندارم
Damgan ruhumun üzerine düştü Yalnızlığım yok
رفته ای ای همسفر چشمان من مانده به در
Gitti gözlerim kapıya
بدرقه کردم تو را من با همین چشمان تر
Sana daha fazla gözle bağırdım
حیف از این عشق، کوچ تو یادآور کوچ پرستو ها شده
Bu sevgiye yazık, göçünüz kırlangıç ​​göçünü andırıyor
رفته ای یک شهر بعد از رفتنت تنها شده حیف از این عشق
Yalnız ayrıldıktan sonra bir şehre gitmek üzücü

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 1,317
  • بازدید سال : 9,297
  • بازدید کلی : 87,602
  • کدهای اختصاصی