loading...
دانلود آهنگ حمید حقیقی ای وای
بازدید : 13 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید حقیقی ای وای


دانلود آهنگ جدیدحمید حقیقی به نام ای وای
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید حقیقی به نام ای وای با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید حقیقی به نام ای وای متن آهنگ
تکست آهنگ ای وای از حمید حقیقی
Download New Music By Hamid Haqiqi Called Ey Vay
Download New Song By Hamid Haqiqi - Ey Vay
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Haqiqi Ey Vay
متن آهنگ حمید حقیقی ای وای به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ای وای و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Haqiqi Adında Ey Vay
Şarkı Sözleri Ey Vay itibaren Hamid Haqiqi
şarkı indir Ey Vay - Hamid Haqiqi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ey Vay - Hamid Haqiqi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید حقیقی به نام ای وای با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید حقیقی به نام ای وای با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ای وای - حمید حقیقی

Yeni şarkı indir Hamid Haqiqi Adında Ey Vay

Şarkı Sözleri Ey Vay itibaren Hamid Haqiqi



من اعتراف کردم به نگات هر دم
Seni her dakika izlemeye itiraf ettim
مگه میشه بی تو حتی یه نفر سر کرد
Sensiz bir kişi bile olabilir mi?
اعتراف اصلا اشتباه کردم
Yanlış yaptığımı itiraf ettim
من نمیزارم بری اگه میشه برگرد
Geri dönebilirsen gitmene izin vermeyeceğim
ای وای عاشقت بودم وای
Vay canına seni sevdim Vay canına
دیوونت بودم وای
İlahi Vay be
هی تو نشنیده میگیری
Hey duydun
ای وای تا بهت میگم وای
Oh vay, sana vay söylüyorum
من خاطرخاتم تو دلت میخندی میری
Anılarına gülüyorum
دل دل دل میکنی میری مارو ول میکنی
Kalbini terk edeceksin
کار واسه هر دومون مشکل میکنی
İkiniz için de çok çalışıyorsunuz
هر سمتی میکشی منو آخر میکشی
Beni her bitirişinde beni öldürüyorsun
نمیدونی هستی تموم دلخوشیم
Hepimizin mutlu olduğunu bilmiyorsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 8,767
  • بازدید کلی : 87,072
  • کدهای اختصاصی