loading...
دانلود آهنگ مجتبی پارسا واسه تو
بازدید : 24 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ مجتبی پارسا واسه تو


دانلود آهنگ جدیدمجتبی پارسا به نام واسه تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای مجتبی پارسا به نام واسه تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مجتبی پارسا به نام واسه تو متن آهنگ
تکست آهنگ واسه تو از مجتبی پارسا
Download New Music By Mojtaba Parsa Called vase to
Download New Song By Mojtaba Parsa - vase to
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mojtaba Parsa vase to
متن آهنگ مجتبی پارسا واسه تو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان واسه تو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mojtaba Parsa Adında vase to
Şarkı Sözleri vase to itibaren Mojtaba Parsa
şarkı indir vase to - Mojtaba Parsa Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir vase to - Mojtaba Parsa kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مجتبی پارسا به نام واسه تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مجتبی پارسا به نام واسه تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید واسه تو - مجتبی پارسا

Yeni şarkı indir Mojtaba Parsa Adında vase to

Şarkı Sözleri vase to itibaren Mojtaba Parsa



دوسش دارم واقعا واسش دلم میره
Gerçekten beğendim
لج میکنه با من آخه کار دل من گیره
Benimle kokuyor
هرجا که میشینم از اون چشاش میگم
Nerede oturursam onu ​​ona söylerim
با همه فرق داره آخه عشو باهاش دیدم
Herkesle aşk ilişkim var
واسه تو دل به خطر میزنمو از همه دل میکنمو
Kalbimi hepiniz için riske atıyorum
یه دفعه دیوونه میشم راحت کلید قلبمو سپردم دست تو
Aniden, kalp anahtarımı kolayca elinize döndürebilirim
من ندیدم مثل تو به سیم آخر میزنم واست
Senin gibi son teli görmedim ve hepsi bu
روز اول که دیدم چشماشو با خودم گفتم
İlk gördüğümde kendime söyledim
همونی که میخوامه، بردی با دلبریات قلبمو
İstediğin, kalbimle kazan
وقتی تو هستی چه عطری تو هوامه
Oradayken ne kadar kokuyorsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 1,011
  • بازدید سال : 8,991
  • بازدید کلی : 87,296
  • کدهای اختصاصی