loading...
دانلود آهنگ مرداد قول
بازدید : 42 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرداد قول


دانلود آهنگ جدیدمرداد به نام قول
دانلود آهنگ جدید و زیبای مرداد به نام قول با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مرداد به نام قول متن آهنگ
تکست آهنگ قول از مرداد
Download New Music By Mordad Called Ghol
Download New Song By Mordad - Ghol
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mordad Ghol
متن آهنگ مرداد قول به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان قول و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mordad Adında Ghol
Şarkı Sözleri Ghol itibaren Mordad
şarkı indir Ghol - Mordad Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ghol - Mordad kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مرداد به نام قول با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مرداد به نام قول با کیفیت 128

متن آهنگ جدید قول - مرداد

Yeni şarkı indir Mordad Adında Ghol

Şarkı Sözleri Ghol itibaren Mordad



اگه بودى حالم بد نمیشد و
Eğer olsaydın kendimi kötü hissetmezdim
به این زودى چشام تر نمیشد و
Yakında gözlerimi çıkaramadım
چرا دورى نسبت به حسم
Neden duygularımdan uzak dur
تو دارى میشى دیگه مث من
Yine benim gibi olacaksın
مهم نیس اگه میباره اشکاش
İyi olup olmadığı önemli değil
یادش نیس اون همه قول و حرفاش
Bütün sözlerini ve sözlerini hatırlamıyor
خواستم ولى نخواس که بشه
İstedim ama olmasını istemedim
این تنهاییم دلیل نبودنشه
Bunun tek sebebi bu değil
چرا به قلب تنهام تو سر نمیزنى
Neden yalnız kalbime bakmıyorsun?
چون تو حال خوبت به من زنگ نمیزنى
Çünkü beni iyi aramıyorsun
توام کم بد نکردى قبول کن
Çok az şey yapmadın, kabul et
تو خودت گفتى خسته شدم تموم کن
Yorulduğunu söyledin, bitti
الانم تموم کن ولى این بحثو
Şimdi bitir ama bu tartışma
بیا ع دلم بکن این ترسو
Hadi, bu korkaklığı hissetmeme izin ver
که من قراره از دس بدمت
Senden nefret edeceğim
اون قلبت هنو واس خودمه
O kalp hala benim
اصن قرار نی ما جدا شیم نه
Ayrılmayacağız
باعث حال خوب حسودا شیم نه
Kıskanç değilim
مگه اسون تورو به دست اوردم
Ama kıçını aldım
که راحت بخوام به کسى بدمت نه
Kimseye kolayca zarar vermek istemiyorum
قهر داریم ولى کات هیچوقت
Kızgınız ama asla kesilmedik
هربارى که دیدمت بیشتر
Seni her gördüğümde
شدم عاشقت
Sana aşık oldum
حتى گیرایى که بهم میدى جالبه
Bana verdiğiniz cazibe bile ilginç
واسم جالبه
Meraklıyım
بکـــِ گوشیم عکس دستامونه
Hadi ellerimizin fotoğrafını çekelim
بدون بدن هم دیگه سردمونه
Bedensiz soğuk
بیاى بغلم کنى بهم بگى دوست دارم
Gel sarıl bana ve seni sevdiğimi söyle
ط فقط بمون نرو بقیش با من
Sadece benimle kalma
میدونم حالم
İyi olduğumu biliyorum
فقط با تو خوب میشه
Sadece seninle daha iyi olur
خودتم اینو میدونى
Kendin biliyorsun
اخه تا من
Oh bana
فاصله اى ندارى
Çok uzakta değilsin
ستاره و ماهم
Yıldız ve ay
نیارى جا من کسیو
Kalacak bir yere ihtiyacım var
ع کجا اومدى اصن تو زندگیم
Hayatımda nereden geldin?
که الان شدى واسم کل زندگیم
Sen şimdi benim tüm hayatımsın
صب تا شب پشت گوشى دوست دارم بم بگى
Sabahtan akşama kadar telefonun arkasında konuşmayı severim
با تو من نمیکنم حس خستگى
Seninle yorgun hissetmiyorum
خوب شده حالم فقط با ط
Ben iyiyim
نمیدم به کسى من دیگه اصن جاتو
Artık benim gibi kimseyi görmüyorum
بغل تو شده واسم پاتوق
Sana sarılıp seninle takılırım
هرکى اومد سمتمون بگیم بکش راتو(٢)
Bize Rato'yu öldürmemizi söylemeye gelenler (2)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 1,586
  • بازدید سال : 9,566
  • بازدید کلی : 87,871
  • کدهای اختصاصی