loading...
دانلود آهنگ رضا کیانی لجباز
بازدید : 26 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا کیانی لجباز


دانلود آهنگ جدیدرضا کیانی به نام لجباز
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا کیانی به نام لجباز با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا کیانی به نام لجباز متن آهنگ
تکست آهنگ لجباز از رضا کیانی
Download New Music By Reza Kiani Called lajbaz
Download New Song By Reza Kiani - lajbaz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Kiani lajbaz
متن آهنگ رضا کیانی لجباز به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان لجباز و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Kiani Adında lajbaz
Şarkı Sözleri lajbaz itibaren Reza Kiani
şarkı indir lajbaz - Reza Kiani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir lajbaz - Reza Kiani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا کیانی به نام لجباز با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا کیانی به نام لجباز با کیفیت 128

متن آهنگ جدید لجباز - رضا کیانی

Yeni şarkı indir Reza Kiani Adında lajbaz

Şarkı Sözleri lajbaz itibaren Reza Kiani



یه تار موتو نمیدم به کسی
Kimseye bir slogan vermeyeceğim
تویی که واسه من مثل نفسی
Sen benim için bir nefes gibisin
همه فهمیدن که عاشق تو شدم دیدی چی شد
Aşık olduğumu bildiğim herkese ne oldu
جاتو نمیتونه هیشکی بگیره
Vücudun hiçbir şeyle başa çıkamaz
من تو رو میخوامت بی شیله پیله
Ben istiyorum seni pislik koza
نمیتونه این دلم بگیره بی تو
Sensiz kullanamam
دیگه چیکار کنم با این لجبازت
İnatçılığınızla başka ne yapabilirim
من که ساختم با هر سازیت
Bunu herhangi bir organizasyonla yaptım
دوست دارم ولی دردسر سازی
Seviyorum ama bela
میدونی بی تو نمیتونم
Sensiz yapamayacağımı biliyorsun
تو هم دوستم داری میدونم و
Sende arkadaşımı biliyorsun
بمون اینجا هیچ جا نرو نه نرو
Burada kal, hiçbir yere gitme, gitme
به جون دوتامون باید تو باشی با من
İkinizin de benimle olmanız gerekiyor
حتی شده یکم واسه خود خودم
Kendim için bile biraz
حتی این آدمها نخوان بمونیم باهم
Bu adamlar bile birlikte kalamazlar
من میمونم باهات ببین عاشق شدم
Sana aşığım aşık oldum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 640
  • بازدید ماه : 1,833
  • بازدید سال : 9,813
  • بازدید کلی : 88,118
  • کدهای اختصاصی