loading...
دانلود آهنگ دارا بهار من
بازدید : 29 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ دارا بهار من


دانلود آهنگ جدیددارا به نام بهار من
دانلود آهنگ جدید و زیبای دارا به نام بهار من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
دارا به نام بهار من متن آهنگ
تکست آهنگ بهار من از دارا
Download New Music By Dara Called Bahare Man
Download New Song By Dara - Bahare Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Dara Bahare Man
متن آهنگ دارا بهار من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بهار من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Dara Adında Bahare Man
Şarkı Sözleri Bahare Man itibaren Dara
şarkı indir Bahare Man - Dara Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bahare Man - Dara kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید دارا به نام بهار من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید دارا به نام بهار من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بهار من - دارا

Yeni şarkı indir Dara Adında Bahare Man

Şarkı Sözleri Bahare Man itibaren Dara



باید خوش باشه این روزا ولی انگار آشفتم
Bugünlerde güzel olmalı, ama üzgün görünüyorum
بهار از راه رسید و من بازم یاد تو می افتم
Bahar geldi ve seni tekrar hatırlayacağım
دروغه تازه تحویل منو بازم میخندونه
Teslimat hatası beni tekrar güldürüyor
از این حالی که من دارم کسی چیزی نمیدونه
Bildiğimden beri kimse bilmiyor
بازم خونه تکونی شد بازم عکساتو گم کردم
Tekrar kayboldum
یه ساله دیگه رو بی تو پی گذشته میگردم
Seni bir yıl daha takip ediyorum
بهار از راه رسید اما تو نیستی پیش هفت سینم
Bahar geldi ama yedi sinemada değilsin
غبارو از دلم بردار که چشماتو نمیبینم
Tozunu al, gözlerini görmüyorum
اگه امروز .. چرا برگام میریزه چرا برگام میریزه
Eğer bugün .. Neden düşüyor Neden düşüyor
تو که نیستی بهار من تموم سال پاییزه تموم سال پاییزه
Sen benim baharım değilsin Bütün sonbahar, bütün sonbahar
سکوت .. هر شب بازم عطر تورو داره
Sessizlik .. Hala her gece parfümün var
خوشی پر زد از این خونه قناری سخت بیماره
Bu sert kanarya evinden hasta olmak eğlenceliydi
تورو گم کردم و یادت توی تنهایی جا مونده
Seni kaybettim ve sen yalnızsın
به جای نو تاریکی همه دنیامو پوشونده
Yeni karanlık yerine tüm dünya kaplıdır
بهارم توی دستات بود تو دستاتو جدا کردی
Bahar senin ellerindeydi
به امسالم امیدی نیست تو پیشم برنمیگردی
Bu yıl için umut yok, bana geri dönmeyeceksin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 934
  • بازدید سال : 8,914
  • بازدید کلی : 87,219
  • کدهای اختصاصی