loading...
دانلود آهنگ رضا مریمی پافشاری
بازدید : 18 یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا مریمی پافشاری


دانلود آهنگ جدیدرضا مریمی به نام پافشاری
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا مریمی به نام پافشاری با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا مریمی به نام پافشاری متن آهنگ
تکست آهنگ پافشاری از رضا مریمی
Download New Music By Reza Maryami Called pafeshari
Download New Song By Reza Maryami - pafeshari
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Maryami pafeshari
متن آهنگ رضا مریمی پافشاری به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پافشاری و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Maryami Adında pafeshari
Şarkı Sözleri pafeshari itibaren Reza Maryami
şarkı indir pafeshari - Reza Maryami Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir pafeshari - Reza Maryami kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا مریمی به نام پافشاری با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا مریمی به نام پافشاری با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پافشاری - رضا مریمی

Yeni şarkı indir Reza Maryami Adında pafeshari

Şarkı Sözleri pafeshari itibaren Reza Maryami



باده مستم بین موهای شرابی
Winey saç arasında sarhoş rüzgar  
چشم تو باعث این خانه خرابی
Gözlerin bu evin çökmesine neden oluyor  
من به دام گـره موی توام یار
Saçlarına hapsolmuşum  
زخمی از کمون ابروی توام یار
Kaş yoldaşından bir yara  
من خـیره به تو ، تو محو منی
Sana bakıyorum, sen kayboldun  
من مال توام تو سرو منی
Ben sana aitim  
آتشی کردی به پا که پافشاری میکنم
Israr ettiğim ayağa ateş açtın  
من برای دیدنت لحظه شماری میکنم
Seni görmek için biraz zaman ayıracağım  
بیقراری میکنم .. بیقراری میکنم ..
Huzursuz oluyorum .. Huzursuz oluyorum ..  
متن آهنگ پافشاری ار هـیت ملودی
Melody tarafından Persistence şarkı sözleri  
وای شدم مست تو افتاده دل دست تو
Vay canına, ben senin elinde sarhoşum  
باز هوایی شده این عاشق دربست تو
Bu sevgili tekrar havaya döndü

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 8,885
  • بازدید کلی : 87,190
  • کدهای اختصاصی