loading...
دانلود آهنگ مهدی جهانی ناب
بازدید : 33 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی جهانی ناب


دانلود آهنگ جدیدمهدی جهانی به نام ناب
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی جهانی به نام ناب با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی جهانی به نام ناب متن آهنگ
تکست آهنگ ناب از مهدی جهانی
Download New Music By Mehdi Jahani Called nab
Download New Song By Mehdi Jahani - nab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Jahani nab
متن آهنگ مهدی جهانی ناب به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ناب و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehdi Jahani Adında nab
Şarkı Sözleri nab itibaren Mehdi Jahani
şarkı indir nab - Mehdi Jahani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir nab - Mehdi Jahani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام ناب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام ناب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ناب - مهدی جهانی

Yeni şarkı indir Mehdi Jahani Adında nab

Şarkı Sözleri nab itibaren Mehdi Jahani



تا منو عاشق نکنی ول نمیکنی
Beni sevene kadar bırakmayacaksın
حرف داری اما درد و دل نمیکنی
Konuşuyorsun ama acı hissetmiyorsun
میدونی که چه جوری آتیش بکشی دلمو
Kalbimi nasıl tutuşturduğunu biliyorsun
خوب منو میکشونی دنبال خودت
Beni takip et
میدونی تهش میکنی منو مال خودت
Bana takıldığını biliyorsun
من میدونم آخرش میبازی به من دلتو
Sonunda benimle oynayacağını biliyorum
کم کم داره از دستم میره دلم
Yavaş yavaş kalbimi kaybediyorum
میدونی نباشی میگیره دلم
Bilirsin, eğer yapmazsan, kalbimi alacak
واست بی قرارم آتیشه دلم
Huzursuzum, kalbim yanıyor
هیچ جوره نمیشه عادی شه برم
Normal olmanın hiçbir yolu yok
لجبازی نکن هرچی دارم مال توئه
İnatçı olma, sahip olduğum her şey sana ait
با تو شب من روشن و رویایی شده
Seninle gecem parlak ve rüya gibi oldu
تو این روزا که هیچ کس عاشق نمیشه
Kimsenin sevmediği bu günlerde
کاری کردی دلم بدجوری دنبال توئه
Bir şey yaptın, kalbim seni kötü arıyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 796
  • بازدید ماه : 1,989
  • بازدید سال : 9,969
  • بازدید کلی : 88,274
  • کدهای اختصاصی