loading...
دانلود آهنگ امیرحسین حیدریان پدر
بازدید : 15 یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امیرحسین حیدریان پدر


دانلود آهنگ جدیدامیرحسین حیدریان به نام پدر
دانلود آهنگ جدید و زیبای امیرحسین حیدریان به نام پدر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امیرحسین حیدریان به نام پدر متن آهنگ
تکست آهنگ پدر از امیرحسین حیدریان
Download New Music By Amir Hossein Heydarian Called Pedar
Download New Song By Amir Hossein Heydarian - Pedar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Hossein Heydarian Pedar
متن آهنگ امیرحسین حیدریان پدر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پدر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amir Hossein Heydarian Adında Pedar
Şarkı Sözleri Pedar itibaren Amir Hossein Heydarian
şarkı indir Pedar - Amir Hossein Heydarian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Pedar - Amir Hossein Heydarian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امیرحسین حیدریان به نام پدر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیرحسین حیدریان به نام پدر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پدر - امیرحسین حیدریان

Yeni şarkı indir Amir Hossein Heydarian Adında Pedar

Şarkı Sözleri Pedar itibaren Amir Hossein Heydarian



تو هر ثانیه که نگات میکنم یه حس عجیب میپوشونه منو
Sana her saniye baktığımda, garip bir his beni sarar
دلم قرصه و پر تحمل شده چقدر دوست دارم من این بودنو
Bu hapı ve ne kadar çok seviyorum
میدونم همه سال هارو جنگیدی تا من راحتو خوب باشم فقط
Bütün yıl benimle savaştığını biliyorum ki rahat olacağım
یه چیزی میخوام از لبات بشنوم که یه روز بگی راضیم من ازت
Bir gün beni memnun edeceğini senden duymak istediğim bir şey
یه عمره مثل کوه پشت منی تو میخندی بابا صدات میکنم
Arkamda dağ gibi bir şemsiye seni güldürür baba
دلم قرص میشه واسه بودنت تو هر ثانیه که نگات میکنم
Sana baktığım her saniye olduğun için seni özlüyorum
اونیکه شکستو نرنجید تویی تا ما حالمو خوبو آروم شه
Bizi yenene kadar parasız değilsin
یه جوری شدی قهرمان واسه من که شکل تو بودن آروزم شه
Senin şeklin olmak benim için bir kahraman oldun
تو باشی میتونه بشه باورم یکی هست که مثل یه مرد پشتمه
Arkamda bir erkek gibi biri olduğuna inanabilirsiniz
نمیخوام تموم شه این حال خوب توکه هستی خوشبختی تومشتمِ
Bitirmek istemiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 8,746
  • بازدید کلی : 87,051
  • کدهای اختصاصی