loading...
دانلود آهنگ مجتبى شاه على از خدا ممنونم
بازدید : 15 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مجتبى شاه على از خدا ممنونم


دانلود آهنگ جدیدمجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم متن آهنگ
تکست آهنگ از خدا ممنونم از مجتبى شاه على
Download New Music By Mojtaba ShahAli Called az khoda mamnoonam
Download New Song By Mojtaba ShahAli - az khoda mamnoonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mojtaba ShahAli az khoda mamnoonam
متن آهنگ مجتبى شاه على از خدا ممنونم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان از خدا ممنونم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mojtaba ShahAli Adında az khoda mamnoonam
Şarkı Sözleri az khoda mamnoonam itibaren Mojtaba ShahAli
şarkı indir az khoda mamnoonam - Mojtaba ShahAli Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir az khoda mamnoonam - Mojtaba ShahAli kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مجتبى شاه على به نام از خدا ممنونم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید از خدا ممنونم - مجتبى شاه على

Yeni şarkı indir Mojtaba ShahAli Adında az khoda mamnoonam

Şarkı Sözleri az khoda mamnoonam itibaren Mojtaba ShahAli



عاشق شدم رفت ای داد و بیداد
Rampaya aşık oldum
از خدا ممنونم که عشق تو به من داد
Tanrıya şükür aşkın bana verdi
دلم عاشق اون چشمای زیبات شد
Güzel gözlerine aşık oldum
با تو حس دیوونگی توو قلبم ایجاد شد
Seninle kalbimde delilik hissi var
همه چی فرق کرد از همون روزی که تو پیدات شد
Her şey onu bulduğun günden farklıydı
دل دیوونه ی من با تو چقدر شاد شد
Deli kalbim seninle ne kadar mutlu
عاشق شدم رفت به دل میشینه حرفات
Söylediklerine aşık oldum
میدونی که میمونه تا ابد توو قلب من جات
Sonsuza kadar kalbimde olduğunu biliyorsun
دیگه حال دلم بهتر از اینم مگه میشه
Şimdi kendimden daha iyi hissediyorum
داره بارون نم نم میزنه آروم به شیشه
Camın üzerine yavaşça yağmur yağıyor
جز تو با کس دیگه دلم آروم نمیشه
Senden başka kimseyle rahatlayamam
بمون کنار این دیوونه ی عاشق همیشه
Sonsuza dek bu çılgın sevgiliyle kal
ای داد بیداد دلم هوایی شده دستاتو میخواد
Ellerinin havada kalmasını istiyorum
هر جای دنیا که بری با تو میاد
Dünyanın her yerinde seninle gidiyorsun
اومدنت به زندگیم تازگی داد
Son zamanlarda hayata geliyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 1,035
  • بازدید سال : 9,015
  • بازدید کلی : 87,320
  • کدهای اختصاصی