loading...
دانلود آهنگ وحید پوری کی عاشقه
بازدید : 124 یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ وحید پوری کی عاشقه


دانلود آهنگ جدیدوحید پوری به نام کی عاشقه
دانلود آهنگ جدید و زیبای وحید پوری به نام کی عاشقه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
وحید پوری به نام کی عاشقه متن آهنگ
تکست آهنگ کی عاشقه از وحید پوری
Download New Music By Vahid Poori Called Ki Ashegheh
Download New Song By Vahid Poori - Ki Ashegheh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Vahid Poori Ki Ashegheh
متن آهنگ وحید پوری کی عاشقه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان کی عاشقه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Vahid Poori Adında Ki Ashegheh
Şarkı Sözleri Ki Ashegheh itibaren Vahid Poori
şarkı indir Ki Ashegheh - Vahid Poori Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ki Ashegheh - Vahid Poori kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید وحید پوری به نام کی عاشقه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید وحید پوری به نام کی عاشقه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید کی عاشقه - وحید پوری

Yeni şarkı indir Vahid Poori Adında Ki Ashegheh

Şarkı Sözleri Ki Ashegheh itibaren Vahid Poori



دست نذار رو دل من که این مشکل من تمومی نداره
Sorunumun bitmediğini bilmeme izin verme
باشه بذار حوصلم وا شه به یادت میارم گفتی منو تو نداره
Tamam, bana sahip olmadığını söylediğini hatırlamama izin ver
تو مهربون کی بودی شیرین زبون کی بودی
Nazikken tatlısın tatlı olduğun zaman
که اینقدره دل سرد شدی با من
Benimle çok soğuktun
نامهربون من بودی عزیز جون من بودی
Sen benim canımdın, sen benim canımdın
حالا بگو کی عاشقه تو یا من
Şimdi kimin beni sevdiğini söyle
چال روی گونش دلمو دیونه کرده لعنتی
Aklımda lanet olsun, lanet olsun
دنیا به آخر میرسید دلو به غیر من ندی
Dünya benden başka bir şey yapmadığın sonu geliyordu
وقتی میخندی برام اصلا یه حالی میشدم
Gülerken bir mola veriyordum
کاش یه ذره دوسم داشتی یا تو دلت جا میشدم
Keşke küçük bir aşkın olsaydı ya da
ای داد ز دل تو که نیستی ببینی بی تو بیماره دلم
Ey kalbim hasta olmadan göremeyeceğin kalbim
هی گفتی برم آره رفتی گره خورده به غم بنده دلم
Hey, git dedin evet, kalbime bağlısın
قربون چشات نمیذاره دلم هیشکی بشینه دیگه جات
Gözlerini kaçırma
اخم تو نگات همش پرت میکنه حواس منو چطور دلت میاد
Gözlerindeki kaşlar beni her zaman rahatsız edecek

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 963
  • بازدید سال : 7,730
  • بازدید کلی : 86,035
  • کدهای اختصاصی