loading...
دانلود آهنگ مسعود ابراهیمی مختصر
بازدید : 18 یکشنبه 03 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مسعود ابراهیمی مختصر


دانلود آهنگ جدیدمسعود ابراهیمی به نام مختصر
دانلود آهنگ جدید و زیبای مسعود ابراهیمی به نام مختصر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مسعود ابراهیمی به نام مختصر متن آهنگ
تکست آهنگ مختصر از مسعود ابراهیمی
Download New Music By Masoud Ebrahimi Called Mokhtasar
Download New Song By Masoud Ebrahimi - Mokhtasar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Masoud Ebrahimi Mokhtasar
متن آهنگ مسعود ابراهیمی مختصر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان مختصر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Masoud Ebrahimi Adında Mokhtasar
Şarkı Sözleri Mokhtasar itibaren Masoud Ebrahimi
şarkı indir Mokhtasar - Masoud Ebrahimi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mokhtasar - Masoud Ebrahimi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مسعود ابراهیمی به نام مختصر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مسعود ابراهیمی به نام مختصر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید مختصر - مسعود ابراهیمی

Yeni şarkı indir Masoud Ebrahimi Adında Mokhtasar

Şarkı Sözleri Mokhtasar itibaren Masoud Ebrahimi



تو قلب جهان منی مرهم جان منی
Sen benim dünyamın kalbisin
لیلی شدی ناز نکن یار
Lily, sevimli olma tatlım
ناز نکن یار
Tatlı olma sevgilim
از دل نرود مهر تو هر لحظه فکر تو
Aklınızdaki kalbi hiçbir an kaybetmeyin
مجنون منم عاشقت ای یار
Sana aşık olmak için deliyim
عاشقت ای یار
Seni seviyorum canım
عمرم شدی مختصر باز بیا دل ببر
Kısa gel, kalbime gel
از تو جز این طلب ندارم
Senden başka bir şey istemiyorum
نشسته ای بر دلم نمی شود گرچه کم
Yine de oturamam
دیگر تورا تنها گذارم
Seni yalnız bırakacağım
مهتاب شب تار من شدی دلدار من
Gecemin ay ışığı favorim oldu
ای مهربان با من بمان، ای مهربان
Bana sadık kal, lütfen
عشق تو قرارم شده، هرچه دارم شده
Aşkın bana sahip olduğum şeyi yaptı
ای مهربان با من بمان، ای مهربان
Bana sadık kal, lütfen
می خواهمت در این بی کسی ام
Bu kişide olmak istiyorum
دوای درد من ،کجایی
Acım, neredesin?
باران مشو برای چشم من
Gözlerim için yağmur
مرا صدا بزن،در این تنهایی
Beni yalnız ara

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 8,722
  • بازدید کلی : 87,027
  • کدهای اختصاصی