loading...
دانلود آهنگ مرتضی محمدی بی تکرار
بازدید : 16 دوشنبه 04 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی محمدی بی تکرار


دانلود آهنگ جدیدمرتضی محمدی به نام بی تکرار
دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی محمدی به نام بی تکرار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مرتضی محمدی به نام بی تکرار متن آهنگ
تکست آهنگ بی تکرار از مرتضی محمدی
Download New Music By Morteza Mohammadi Called Bi Tekrar
Download New Song By Morteza Mohammadi - Bi Tekrar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Morteza Mohammadi Bi Tekrar
متن آهنگ مرتضی محمدی بی تکرار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بی تکرار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Morteza Mohammadi Adında Bi Tekrar
Şarkı Sözleri Bi Tekrar itibaren Morteza Mohammadi
şarkı indir Bi Tekrar - Morteza Mohammadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bi Tekrar - Morteza Mohammadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مرتضی محمدی به نام بی تکرار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مرتضی محمدی به نام بی تکرار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بی تکرار - مرتضی محمدی

Yeni şarkı indir Morteza Mohammadi Adında Bi Tekrar

Şarkı Sözleri Bi Tekrar itibaren Morteza Mohammadi



مرا دورم کن از خودم من درگیرت شدم
Beni kendimden uzak tut
چون در جانی از خود بی خودم
Çünkü hayatta kendime sahip değilim
مرا یادم کن بی هوا بردی دل را کجا
Bana kalbini nereye götürdüğünü hatırlat
گر عاشق نیستی عاشق کردی چرا
Eğer sevmiyorsan neden sevdiğini
ای بی تکرار ترین من به قلب من سری بزن
Kalbimi en çok tekrarlanan eBay'ime al
تو هر بهانه ام بیا دری بزن
Her mazereti kapıma gel
ای بی تکرار ترین نگاه رسم من از دلت
Kalbinizden şimdiye kadar yaptığım en tekrarlanan görünüm  
به ما تو ماه من بمان بدون تو شوم سیاه
Siyah olmadan Ay'ımda Kalsın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 1,946
  • بازدید سال : 9,926
  • بازدید کلی : 88,231
  • کدهای اختصاصی