loading...
دانلود آهنگ بیساند دوستت دارم
بازدید : 21 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ بیساند دوستت دارم


دانلود آهنگ جدیدبیساند به نام دوستت دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای بیساند به نام دوستت دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بیساند به نام دوستت دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوستت دارم از بیساند
Download New Music By Besound Called I Love You
Download New Song By Besound - I Love You
With Text And Direct Links
Lyrics Music Besound I Love You
متن آهنگ بیساند دوستت دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوستت دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Besound Adında I Love You
Şarkı Sözleri I Love You itibaren Besound
şarkı indir I Love You - Besound Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir I Love You - Besound kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بیساند به نام دوستت دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بیساند به نام دوستت دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوستت دارم - بیساند

Yeni şarkı indir Besound Adında I Love You

Şarkı Sözleri I Love You itibaren Besound



به طور خاص من عاشقتم یه طور خاص من عاشقتم
Özellikle seni seviyorum, özellikle seni seviyorum
منو بشناس که از ته قلبم با همه احساس عاشقتم
Seni kalbimin derinliklerinden sevdiğimi bilmeme izin ver
زندگیم باتو رو رواله هر لحظه پیشت عشقو حاله
Hayatım her an sevgi ile dolup taştı
دور میشی قلبم خالی میشه زندگی با تو عالی میشه
Sen gidiyorsun Kalbim gitti Seninle hayat harika
این تنها خواستمه باشی بسمه دستت تو دستمه عشقم
Aşk elimde elinle yapmak istediğin tek şey bu
به تو که میرسم به احساسم قسم پیشمه همه کسم عشقم
Sana yemin ederim herkesi seviyorummuş gibi hissediyorum
حس منو تو مشترک نیست تو قلب من احساس شک نیست
Duygum kalbimde paylaşılmıyor Kalbimde hiç şüphe yok
من با تو سر به راه ترین میشم کافیه تو بمونی پیشم
Seninle en çok gideceğim, sadece benimle kal
من از انتخابم راضیم با تو برنده ی بازیم
Seninle oynama seçiminden memnunum
تو هرشرایط باهاتم پیشتم حتی ببازیم
Yapabileceğim her durumda seni bile kaybedebilirim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 1,550
  • بازدید سال : 9,530
  • بازدید کلی : 87,835
  • کدهای اختصاصی