loading...
دانلود آهنگ مرتضی سرمدی تحمل میکنم
بازدید : 24 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی تحمل میکنم


دانلود آهنگ جدیدمرتضی سرمدی به نام تحمل میکنم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی سرمدی به نام تحمل میکنم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مرتضی سرمدی به نام تحمل میکنم متن آهنگ
تکست آهنگ تحمل میکنم از مرتضی سرمدی
Download New Music By Morteza Sarmadi Called tahamol mikonam
Download New Song By Morteza Sarmadi - tahamol mikonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Morteza Sarmadi tahamol mikonam
متن آهنگ مرتضی سرمدی تحمل میکنم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تحمل میکنم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Morteza Sarmadi Adında tahamol mikonam
Şarkı Sözleri tahamol mikonam itibaren Morteza Sarmadi
şarkı indir tahamol mikonam - Morteza Sarmadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir tahamol mikonam - Morteza Sarmadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام تحمل میکنم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام تحمل میکنم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تحمل میکنم - مرتضی سرمدی

Yeni şarkı indir Morteza Sarmadi Adında tahamol mikonam

Şarkı Sözleri tahamol mikonam itibaren Morteza Sarmadi



جای تو خالی شده واسه همیشه
Yeriniz her zaman boş
تو نیستی زندگیم بی تو چی میشه
Sensiz olan benim hayatım değilsin
کی اومده سراغت که تو رفتی
Ne zaman gittin
بگو دستای تو سهم کی میشه
Bana ellerinin kim olacağını söyle
یکی هست حتی از خودش بریده
Kendinden bir kesim bile var
یکی هست توو خودش شکسته بی تو
Sensiz bir tane var
یه عمره که داره با حسرت و درد
Pişmanlık ve acı dolu bir Umre
تحمل میکنه شکستگی شو
Kırılmaya dayanacak
تحمل میکنم این جای خالی رو
Bu boşluğa katlanıyorum
تحمل میکنم دیوونه حالی رو
Sonunda deliriyorum
جای خالیت رو دست کم گرفتم
Boşluğu hafife aldım
بیا تموم کن این حالی به حالی رو
Hadi, bunu bitir
تو نیستی و دارم از دست میرم
Sen değilsin ve ben kaybedeceğim
تو رو کم دارم و دارم میمیرم
Seni özlüyorum ve ölüyorum
با دستای خودم آرامش و از
Ellerimle rahatla ve
تموم زندگیم دارم میگیرم
Hayatımın geri kalanında alıyorum
یکی با تمام دنیا غریبه
Biri tüm dünyadaki yabancılarla
یه عمره که داره با حسرت و درد
Pişmanlık ve acı dolu bir Umre

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 165
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 7,988
  • بازدید کلی : 86,293
  • کدهای اختصاصی