loading...
دانلود آهنگ مهراز دورت بگردم
بازدید : 16 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهراز دورت بگردم


دانلود آهنگ جدیدمهراز به نام دورت بگردم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهراز به نام دورت بگردم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهراز به نام دورت بگردم متن آهنگ
تکست آهنگ دورت بگردم از مهراز
Download New Music By Mehraz Called Doret Begardam
Download New Song By Mehraz - Doret Begardam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehraz Doret Begardam
متن آهنگ مهراز دورت بگردم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دورت بگردم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehraz Adında Doret Begardam
Şarkı Sözleri Doret Begardam itibaren Mehraz
şarkı indir Doret Begardam - Mehraz Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Doret Begardam - Mehraz kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهراز به نام دورت بگردم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهراز به نام دورت بگردم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دورت بگردم - مهراز

Yeni şarkı indir Mehraz Adında Doret Begardam

Şarkı Sözleri Doret Begardam itibaren Mehraz



قربون چشمات واست میمیرم بازم بخند تا من جون بگیرم
Hayatımı aldığın için gözlerinin bana tekrar gülmesi için ölüyorum
I'm dying for your eyes to laugh at me again for taking my life 
Hayatımı aldığın için gözlerinin bana tekrar gülmesi için ölüyorum  
دور سر تو میگردم اینجا میخوامت عشقم قد ی دنیا
Etrafınıza bakınca dünyamı sevmenizi istiyorum
Looking around you I want you to love my world 
Etrafınıza bakınca dünyamı sevmenizi istiyorum  
وقتی نباشی دلشوره دارم پیشم بمون تا من کم نیارم
Rahat olmadığın zaman benimle kal, bu yüzden kaçırmam
Stay with me when you are not comfortable so I don't miss out 
Rahat olmadığın zaman benimle kal, bu yüzden kaçırmam  
قلبم میگیره اخماتو وا کن بازم بخند و عشق و صدا کن
Kalbimi güldür ve seni güldür ve seviş
Make my heart laugh and make you laugh and make love 
Kalbimi güldür ve seni güldür ve seviş  
دلم میگیره از دوری تو بیا ببین چقدر دوستت دارم
Seni ne kadar çok sevdiğimi görmek senden uzaklaşmak istememi sağlıyor
It makes me want to come away from you to see how much I love you 
Seni ne kadar çok sevdiğimi görmek senden uzaklaşmak istememi sağlıyor  
تموم حرف من اینه عشقم به قد آسمون دوستت دارم
Tek söylemem gereken, cenneti sevdiğim  
نفس نمیکشم بی عشق تو بیا ببین دلم بی تو سرده
Senin aşkın olmadan nefes alamıyorum
I can't breathe without your love 
Senin aşkın olmadan nefes alamıyorum  
تموم حرف من اینه عشقم
Tek söylemem gereken aşk
All I have to say is love 
Tek söylemem gereken aşk  
دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم
Seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum
I love you I love you I love you 
Seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum  
هر شب نگاهم سمت تو میره
Sana her gece bakarım
I look at you every night 
Sana her gece bakarım  
پیشم بمون تا قلبم نگیره
Kalbim yakalanana kadar benimle kal
Stay with me until my heart catches 
Kalbim yakalanana kadar benimle kal  
بی دست گرمت این خونه سرده
Bu ev soğuk
This house is cold 
Bu ev soğuk  
وقتی نباشی درگیره درده
Acı çekmediğinde
When you are not in pain 
Acı çekmediğinde  
دورت بگردم قربون چشمات
Etrafına bak
Look around you 
Etrafına bak  
میمیرم هر شب واسه نفس هات
Her gece ruhun için ölüyorum
I die every night for your soul 
Her gece ruhun için ölüyorum  
طوفان به پا شد اخماتو وا کن
Fırtına patladı  
بازم منو با عشقم صدا کن
Beni aşkımla tekrar ara
Call me again with my love 
Beni aşkımla tekrar ara  
دوستت دارم دوستت دارم دوستت دار
Seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 1,920
  • بازدید سال : 9,900
  • بازدید کلی : 88,205
  • کدهای اختصاصی