loading...
دانلود آهنگ مهاس همسایمون
بازدید : 21 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهاس همسایمون


دانلود آهنگ جدیدمهاس به نام همسایمون
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهاس به نام همسایمون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهاس به نام همسایمون متن آهنگ
تکست آهنگ همسایمون از مهاس
Download New Music By Mohas Called Hamsayamoon
Download New Song By Mohas - Hamsayamoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohas Hamsayamoon
متن آهنگ مهاس همسایمون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان همسایمون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohas Adında Hamsayamoon
Şarkı Sözleri Hamsayamoon itibaren Mohas
şarkı indir Hamsayamoon - Mohas Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Hamsayamoon - Mohas kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهاس به نام همسایمون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهاس به نام همسایمون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید همسایمون - مهاس

Yeni şarkı indir Mohas Adında Hamsayamoon

Şarkı Sözleri Hamsayamoon itibaren Mohas



همسایمون شاکی شده همه چرا میرقصن
Komşumuz herkesin neden dans ettiğini şikayet ediyor
یه سری دستو بالا بالا پایین دیگه میشن بد
Bazı eller yukarı ve aşağı daha da kötüleşecek
یه سری اولا خوب آخرش میشن بد
Bazı şeyler önce kötü bitecek
اون دافه میگه منو نبرین آخه من حیف میش
Duffy bana bakma diyor ama özür dilerim
آخه دیگه حقه دیگه یهو یه سری ها غیب میشن
Ama diğer numarada bir seri eksik
یکی که رو دیواره داره میره دیگه اونوری
Duvarlı olan diğer tarafa gider
آقا من دوست ندارم آقا پلیس تو دوستمی
Efendim, efendim polisi sevmiyorum, seni seviyorum
یهو دیدم خواب بودم در و دافیا که بام بودن
Birden kapıda uyuyordum ve Dafia çatıdaydı
همه دافا الکی فقط پی وام بودم
Tüm Dafa Elki sadece bir krediydi
من پی وان بودم اونا پی وام بودن
Ben bir minibüsüm, krediydiler
همه دافا الکی فقط پی بامبولن
Herkes Dafa Elkie sadece bir yaban arısı
الا تو این گیری ویری یکی دنبال دیری ویری
Şimdi birbirine bakıyorsun
مزه بازه فیری میری من داغون میگم جدی میگه
Dondurucunun tadı gider
همسایمون اومده داره اون وسط قر میده
Komşumuz tam ortada
یهو دیدم با چشماش داره همه رو جر میزنم
Birdenbire, onun gözleriyle çığlık attığını gördüm
میخوام بزنم تلمبه انداما همه قلمبه
Vücudumu her yere pompalamak istiyorum
شما بگو اصلا قبول تو گوش و دنبه
Hiç kabul etme dersin
همه شدن بدل هم من که دنبال بغلتم
Ben de sarılmak istiyorum
همه شده دماغا عمل من پی بدنتم
Her şey burnumun üzerinde
اونا پی بدنتن من پی بغلتم
Seni arıyorlar sarılıyorum
شما بگو اصلا قبول همه شدن بدل هم
Değişimi hiç kabul etme dersin
میکشن منو همه میگن بیا وسط دیگه پهلو ممه
Herkes ortama gelmemi söylüyor
یه کی شاده یکی فسه یکس داغونو بی حسه
Biri neşeli biri, çok sıcak, aptal biri
فقط مزه میخوره پسته
Sadece fıstık gibi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 1,611
  • بازدید سال : 9,591
  • بازدید کلی : 87,896
  • کدهای اختصاصی