loading...
دانلود آهنگ مرتضی سرمدی کنار من بمون
بازدید : 12 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی کنار من بمون


دانلود آهنگ جدیدمرتضی سرمدی به نام کنار من بمون
دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی سرمدی به نام کنار من بمون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مرتضی سرمدی به نام کنار من بمون متن آهنگ
تکست آهنگ کنار من بمون از مرتضی سرمدی
Download New Music By Mortza Sarmadi Called Kenare Man Bemon
Download New Song By Mortza Sarmadi - Kenare Man Bemon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mortza Sarmadi Kenare Man Bemon
متن آهنگ مرتضی سرمدی کنار من بمون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان کنار من بمون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mortza Sarmadi Adında Kenare Man Bemon
Şarkı Sözleri Kenare Man Bemon itibaren Mortza Sarmadi
şarkı indir Kenare Man Bemon - Mortza Sarmadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Kenare Man Bemon - Mortza Sarmadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام کنار من بمون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام کنار من بمون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید کنار من بمون - مرتضی سرمدی

Yeni şarkı indir Mortza Sarmadi Adında Kenare Man Bemon

Şarkı Sözleri Kenare Man Bemon itibaren Mortza Sarmadi



کنار من بمون بزار عادت کنم دیوونگیتو
Benimle kal Devonito
کنار من بمون دلِ دیوونه عاشق میشه بی تو
Yanımda kal çılgın aşık sana aşık olacak
منه بی تکیه گاه منه بی سر پناه شدم دیوونه باز
Barınağım yok, barınağım yok
ببینُ تو نرو منه دیوونرو شدم دیوونه باز
Bak, içeri girme. Ben deliyim
میدونی حالم بده بی تو
Biliyorsun, sensiz bana ver
میدونی یا هیشکی یا تو
Hushiki ya da sen biliyor musun
میدونی این قلبِ من آروم نداره
Biliyor musun, bu benim kalbim değil
رفتنت این مردو از پا درمیاره
Bu adam seni ayaklarından çıkaracak
تو از من بگذری بری آواره و دیوونه میشم
Gitmeme ve delirmeme izin verdin
تو از من بگذری بری سر خورده و بیچاره میشم
Gitmeme izin verdin ve ben fakirim
منه بی تکیه گاه منه بی سرپناه شدم دیوونه باز
Ben evsizdim, evsizdim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 753
  • بازدید سال : 8,733
  • بازدید کلی : 87,038
  • کدهای اختصاصی