loading...
دانلود آهنگ کوارتت ای داد
بازدید : 26 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کوارتت ای داد


دانلود آهنگ جدیدکوارتت به نام ای داد
دانلود آهنگ جدید و زیبای کوارتت به نام ای داد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کوارتت به نام ای داد متن آهنگ
تکست آهنگ ای داد از کوارتت
Download New Music By Quartet Called ey dad
Download New Song By Quartet - ey dad
With Text And Direct Links
Lyrics Music Quartet ey dad
متن آهنگ کوارتت ای داد به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ای داد و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Quartet Adında ey dad
Şarkı Sözleri ey dad itibaren Quartet
şarkı indir ey dad - Quartet Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ey dad - Quartet kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کوارتت به نام ای داد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کوارتت به نام ای داد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ای داد - کوارتت

Yeni şarkı indir Quartet Adında ey dad

Şarkı Sözleri ey dad itibaren Quartet



عمرتو نذاری پای من نشی یهو دنیای من
Hayatımı bırakma, ayaklarıma dokunma, dünyam
یه کاری نکن عاشقم بشی عمرتو ببازی
Beni sana aşık edecek hiçbir şey yapma
حوصله نداریم واسه هم شادیامون میشه غم
Mutluluğumuzun üzgün olmasını bekleyemeyiz
خسته میشی تو یه روزی از این دیوونه بازی
Bir gün bu çılgın oyunu oynamaktan sıkıldın
اسممو نذاری نفسم نشی یهو هم نفسم
Bana isim verme, nefes alma, Yahoo
گریه نکنی، نکنه یه وقت دیوونه ی من شی
Ağlama bana kızma
نمیشه کنارت بمونم برو دردت به جونم
Seninle kalamam, acına git
نمونی باهام نکنه یه وقت بهونه ی من شی
Bana bir mazeret gösterme
ای داد بیداد تو که میدونی دلم میسوزه
Oh, çok kızgınsın ki kalbimin yandığını biliyorsun
واسه این دلی که میخواد با تو بمونه
Bu nedenle seninle kalmak istiyor
ولی میدونه سر عاشقا چی میاد نگو دلم تو رو میخواد
Ama aşkına ne olacağını biliyor, kalbimin seni istediğini söyleme
ای داد بیداد بذار بشکنه دلم بهتره برم بشه دلم آزاد
Ah, kırılmasına izin ver, kalbimin daha iyi olmasına izin ver, kalbimin özgür olmasına izin ver
آخه زندگی به من عاقبت عاشقی رو نشون داد
Ah, hayat bana aşkın sonunu gösterdi
نگو دلم تو رو میخواد
Seni istediğimi söyleme
زندگی نذاشتی واسه من زندگیمی ولی من
Benim için bir hayat yaşamadın, benim için bir hayat
یه روزی به این دل دیوونه قول دادم نسوزه
Bir gün bu çılgın kalbe yakmamaya söz verdim
دلتو نبازی پای من من بهم ثابت شده
Ayaklarımla oynama, sabitim
چیزی که همه بهش میگن عشق عمرش دو روزه
Herkesin hayatının aşkı dediği iki gündür
تو میگی وفاداری به من جوری دوسم داری که من
Beni sevdiğin gibi bana sadakat diyorsun
نمیتونم حتی توی رویاهام خوابشو ببینم
Hayallerimde bile hayal bile edemiyorum
چیزی نمیدونی تو از عشق دل من بسشه عشق
Kalbimin aşkı hakkında hiçbir şey bilmiyorsun
بهتره برم تنها بمونم خوابتو ببینم
Gidip yalnız kalsam ve hayalini görsem iyi olur

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 8,882
  • بازدید کلی : 87,187
  • کدهای اختصاصی