loading...
دانلود آهنگ هادی فتحی من بی تو
بازدید : 17 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هادی فتحی من بی تو


دانلود آهنگ جدیدهادی فتحی به نام من بی تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای هادی فتحی به نام من بی تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
هادی فتحی به نام من بی تو متن آهنگ
تکست آهنگ من بی تو از هادی فتحی
Download New Music By Hadi Fathi Called Man Bi To
Download New Song By Hadi Fathi - Man Bi To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hadi Fathi Man Bi To
متن آهنگ هادی فتحی من بی تو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من بی تو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hadi Fathi Adında Man Bi To
Şarkı Sözleri Man Bi To itibaren Hadi Fathi
şarkı indir Man Bi To - Hadi Fathi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Bi To - Hadi Fathi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید هادی فتحی به نام من بی تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هادی فتحی به نام من بی تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من بی تو - هادی فتحی

Yeni şarkı indir Hadi Fathi Adında Man Bi To

Şarkı Sözleri Man Bi To itibaren Hadi Fathi



من بی تو یه آدم به ظاهر ایستادم
Görünüşte insan olmadan durdum
از اون لحظه که نلودی به دلم ایست دادم
Ağlamayı bıraktığım andan itibaren
یه چند وقته از نبود تو واسه من رفته
Benim için uzun zaman oldu
ولی هر لحظه به تو هنوزم حواسم
Ama hala seni her an hatırlıyorum
من توی این هوای سرد یه روزی دلگرم بودم
Bir gün soğukta ılıktım
برای تو یه تکیه گاه برات یه پا مرد بودم
Senin için bir ayak adamıydım
از هم یه روز دور میشدیم بدجوری داغون میشدیم
Bir gün birbirimizden uzaklaşıp çok sıcak olurduk
با لمس دست هم دیگه چه ساده آروم میشدیم
Ellerimizin dokunuşu ile ne kadar kolay rahatlayabiliriz
دلتنگ اون روزاییم که عاشق هم بودیم
Sevdiğimiz günleri özlüyoruz
برای هم میمردیمو برای هم وصل بودیم
Birlikte ölüyorduk ve birbirimize bağlıydık
میگفتی این روزامونو هیشکی نمیریزه به هم
Bu gün hiçbir şeyimiz olmayacağını söyledin
ببین چه ساده اومدن تورو گرفتن از دلم
Seni kalbimden çıkarmanın ne kadar kolay olduğuna bak

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 1,621
  • بازدید سال : 9,601
  • بازدید کلی : 87,906
  • کدهای اختصاصی