loading...
دانلود آهنگ رسول ساداتى دوستت دارم
بازدید : 15 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رسول ساداتى دوستت دارم


دانلود آهنگ جدیدرسول ساداتى به نام دوستت دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای رسول ساداتى به نام دوستت دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رسول ساداتى به نام دوستت دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوستت دارم از رسول ساداتى
Download New Music By Rasoul Sadati Called Dooset Daram
Download New Song By Rasoul Sadati - Dooset Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Rasoul Sadati Dooset Daram
متن آهنگ رسول ساداتى دوستت دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوستت دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Rasoul Sadati Adında Dooset Daram
Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Rasoul Sadati
şarkı indir Dooset Daram - Rasoul Sadati Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dooset Daram - Rasoul Sadati kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رسول ساداتى به نام دوستت دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رسول ساداتى به نام دوستت دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوستت دارم - رسول ساداتى

Yeni şarkı indir Rasoul Sadati Adında Dooset Daram

Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Rasoul Sadati



تو که باشی دیگه من غمی توی دلم ندارم
Sen ol, kalbimde üzüntü yok
تو که باشی دیگه من هیچی تو دنیا کم ندارم
Her kimsen, dünyada hiçbir şeyim yok
همه زندگیمو میدم واسه خندیدن تو
Tüm hayatımı sana gülerek geçiriyorum
پراز آرامشم لحظه های دیدن تو
Sizi görmek için huzurlu anlar
حالا بیا دستاتو بده به دست من
Şimdi bana ellerini ver
دور نشو بچسب به من
Benimle kaçma
که من تورو عاشقونه دوست دارم
Seni sevdiğimi
انقدره لج بازی نکن تو با دلم بازی نکن
Çok inatçı oynama, kalbimle oynamıyorsun
که من تورو قد خدا دوست دارم
Seni seviyorum tanrım
دوست دارم عشق من تورو بیشتر از همه
Seni seviyorum aşkım en önemlisi
هرچی از این عشقم بهت بگم باز خیلی کمه
Sana bu aşk hakkında ne söylersem, hala çok az
میدونی که دنیام بی تو زندونه و جهنمه
Sensiz dünyanın hapis ve cehennem olduğunu biliyorsun
دوست دارم عشقم من تورو آخه یه عالمه
Aşkımın sana çok şey verdiğini seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 1,781
  • بازدید سال : 9,761
  • بازدید کلی : 88,066
  • کدهای اختصاصی