loading...
دانلود آهنگ سعید هاشمی نیستی الان
بازدید : 12 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید هاشمی نیستی الان


دانلود آهنگ جدیدسعید هاشمی به نام نیستی الان
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید هاشمی به نام نیستی الان با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید هاشمی به نام نیستی الان متن آهنگ
تکست آهنگ نیستی الان از سعید هاشمی
Download New Music By Saeid Hashemi Called nisti alan
Download New Song By Saeid Hashemi - nisti alan
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeid Hashemi nisti alan
متن آهنگ سعید هاشمی نیستی الان به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان نیستی الان و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeid Hashemi Adında nisti alan
Şarkı Sözleri nisti alan itibaren Saeid Hashemi
şarkı indir nisti alan - Saeid Hashemi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir nisti alan - Saeid Hashemi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید هاشمی به نام نیستی الان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید هاشمی به نام نیستی الان با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نیستی الان - سعید هاشمی

Yeni şarkı indir Saeid Hashemi Adında nisti alan

Şarkı Sözleri nisti alan itibaren Saeid Hashemi



توو خیابونای این شهر من تو رو لازم دارم
Bu şehrin sokaklarında sana ihtiyacım var
چون تو رو دوست دارم نیستی الان
Çünkü şimdi seni sevmiyorum
بی چترم و بارونه اینو یه شهر میدونه
Şemsiye olmadan, bu bir şehir
من تو رو می خوام اما نیستی الان
Seni istiyorum ama sen şimdi değilsin
طلب داره تو رو ازم در و دیوار این شهر
Beni bu şehrin kapısını ve duvarını bırakmanı istiyor
آسمونش تیره و تاره بی تو بیماره این شهر
Gökyüzü sensiz karanlık ve kasvetli, bu şehirden bıkmış
دنبال تو میگردم شایدم من اشتباه کردم
Seni arıyorum, belki yanılmışım
که نشناخته دل بستم الان خالیه دستای سردم
Kalbim kırıldığını bilmiyordum, şimdi ellerim boş
اون همه خاطره رو که داریم از هم
Birbirimize ait tüm anılar
فکر کنم رفته از خاطر تو کم کم
Bence senin yüzünden gitti
من همه جوره پای تو بودم اما
Her şekilde ayağınızın ucundaydım, ama
کاش نمیذاشتی بشم از زندگیت کم
Keşke hayatında beni hayal kırıklığına uğratmasan
حال بدم واسه اینه که بی خبرم ازت
Şimdi sana farkında olmam için sana veriyorum
دیوونه شدم با عکسای تو حرف میزنم فقط
Ben deliyim, sadece resminle konuşuyorum
گفتم نرو تو بری زندون میشه این شهر برام
Gitme dedim, hapsedileceksin, bu şehir benim için
گفتم نرو بد بارونی میباره بی تو از چشام
Gitme dedim sensiz yağmur yağacak

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 434
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 697
  • بازدید ماه : 1,890
  • بازدید سال : 9,870
  • بازدید کلی : 88,175
  • کدهای اختصاصی