loading...
دانلود آهنگ سعید جارچیان جای من نیستی
بازدید : 17 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید جارچیان جای من نیستی


دانلود آهنگ جدیدسعید جارچیان به نام جای من نیستی
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید جارچیان به نام جای من نیستی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید جارچیان به نام جای من نیستی متن آهنگ
تکست آهنگ جای من نیستی از سعید جارچیان
Download New Music By Saeed Jarchian Called Jaye Man Nisti
Download New Song By Saeed Jarchian - Jaye Man Nisti
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Jarchian Jaye Man Nisti
متن آهنگ سعید جارچیان جای من نیستی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان جای من نیستی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeed Jarchian Adında Jaye Man Nisti
Şarkı Sözleri Jaye Man Nisti itibaren Saeed Jarchian
şarkı indir Jaye Man Nisti - Saeed Jarchian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Jaye Man Nisti - Saeed Jarchian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید جارچیان به نام جای من نیستی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید جارچیان به نام جای من نیستی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جای من نیستی - سعید جارچیان

Yeni şarkı indir Saeed Jarchian Adında Jaye Man Nisti

Şarkı Sözleri Jaye Man Nisti itibaren Saeed Jarchian



نم نم و آروم و باز که شدی مال دلم
Benimken serpin ve tekrar açın
خوب میدونی وقتی هستی با تو خوشحاله دلم
Biliyorsun sen olduğun zaman seninle mutluyum
با تو خیلی روبراه شدم تو این مدت کم
Bir süredir seninle çok iyiydim
دوست دارم هرجا میشینم از چشات بگم
Sana nerede oturduğumu söylemek isterim
جای من نیستی آخه ببینی خودتو
Kendini görmek benim yerim değil  
ضعف بره دلت برای خنده ی دلبر تو
Tatlı gülüşün için çok zayıf
درمیوفتم با همه و غیرتی میشم سر تو
Sana aşık oldum ve seni kıskanıyorum
خط و نشون کشیدی که دل به کسی نمیدی
Kimseyi umursamadığını gösterdin
واسه خاطرم چه ساده دل از همه بریدی
Aşkım için kalbini kırmak ne kadar kolaydı
راه و رسم عاشقی و تو نشون دادی به قلبم
Sevginin yolu ve yolu ve kalbime gösterdin
همجوره من میمونم تا آخرش پای حرفم
Daima sonuna kadar kal
ضعف بره دلت برای خنده ی دلبر تو
Tatlı gülüşün için çok zayıf

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 8,908
  • بازدید کلی : 87,213
  • کدهای اختصاصی