loading...
دانلود آهنگ علیشان ایچمیشم من
بازدید : 37 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیشان ایچمیشم من


دانلود آهنگ جدیدعلیشان به نام ایچمیشم من
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیشان به نام ایچمیشم من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیشان به نام ایچمیشم من متن آهنگ
تکست آهنگ ایچمیشم من از علیشان
Download New Music By Alishan Called ichmisham man
Download New Song By Alishan - ichmisham man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alishan ichmisham man
متن آهنگ علیشان ایچمیشم من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ایچمیشم من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alishan Adında ichmisham man
Şarkı Sözleri ichmisham man itibaren Alishan
şarkı indir ichmisham man - Alishan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ichmisham man - Alishan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیشان به نام ایچمیشم من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیشان به نام ایچمیشم من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ایچمیشم من - علیشان

Yeni şarkı indir Alishan Adında ichmisham man

Şarkı Sözleri ichmisham man itibaren Alishan



سن منیم جسمیمده جانیم منیم روحیم روانیم
Yaşım bedenim, ruhum ruhum
سنده خوشدی هر آنیم قلبیم سنیندیر
Doğum günün kutlu olsun canım
من عمرلیک سئومیشم سئومیه آند ایچمیشم
Ben Ömerlik Seomishem Seumieh Andchim
سئوگیلین دنیاسدیر جوشکین دنیز دیر
Seogilin Deniasdir Joshkin Deniz Dir
ایچمیشم می الرندن هر گئجه
Hiçbir yere gitmek istemiyorum
دویمارام من دیلرینن هر گئجه
Dumaram I Dillrinen her ölçer
گئلمسن دیووانه یم گل گور نئجه
Gilmson çılgın bir çiçek
گئل توت الیمن گوی گئجه اولسون سحر
Ellman'ın dut dut çiçeği Olson şafak
گویما سئنسیز دقیقه لر گئچسین هدر
Goya Sensiz Minute Ler Gechsin Üstbilgi
گوی بو عشق شاهد اولسین بیر شهر
Guy Bo Eshgh Şahed Olsin Bir Şahr
سنن دنیا منه می خانه دور سنسیز عالم منه ویرانه دیر
Dünya gelenekleri benim evim, dünyamın duyularından uzak, kalıntılar geç
گل منیمله چیرپاخ عشق باده سن
Kiraz gibi çiçekler yaş rüzgarını sever
سن کی وارسان بزمیمیز شاهانی دیر
San Ki Varsan Bazmimiz Shahani Dir
dایچمیشم می الرندن هر گئجه
d Hiçbir yere gitmek istemiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 1,665
  • بازدید سال : 9,645
  • بازدید کلی : 87,950
  • کدهای اختصاصی