loading...
دانلود آهنگ بن حیف
بازدید : 23 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بن حیف


دانلود آهنگ جدیدبن به نام حیف
دانلود آهنگ جدید و زیبای بن به نام حیف با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بن به نام حیف متن آهنگ
تکست آهنگ حیف از بن
Download New Music By Ben Called heyf
Download New Song By Ben - heyf
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ben heyf
متن آهنگ بن حیف به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان حیف و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ben Adında heyf
Şarkı Sözleri heyf itibaren Ben
şarkı indir heyf - Ben Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir heyf - Ben kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بن به نام حیف با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بن به نام حیف با کیفیت 128

متن آهنگ جدید حیف - بن

Yeni şarkı indir Ben Adında heyf

Şarkı Sözleri heyf itibaren Ben



دل کند ازم یه مدته که رفته چند سال گذشته ازش
Son birkaç yıldır ondan uzak olduğumdan beri bir süre geçti
اون درگیر من نی ولی من هنوزم درگیرشم
Benimle ilgilenmiyor, ama ben hala ilgileniyorum
دلتنگشم ولی اون نی دلتنگ من
Onu özlüyorum ama özlüyorum
از وقتی که رفت شدم یه آدم دیوونه و سرد
Gittiğimden beri çılgın, soğuk bir insan oldum
کاشکی میشد ببینمت دوباره
Keşke seni tekrar görebilseydim
اما چه حیف نمونده راه چاره
Ama ne yazık ki çözüm
آخه دلم کسیو جز تو نداره
Oh, kalbim senden başka kimse yok
دلتنگ تر میشم وقتی میبینم اوضاعت خوبه بی من
Bensiz durumu gördüğümde üzülüyorum
تو که حالت خوبه ولی من دیگه از عاشقی سیرم
Sen iyisin, ama aşkla doluyum
برو خوش باش آخه من دیگه از خودمم بریدم
Mutlu ol, kendimi kestim
لعنتی عاشقم کردی و بعدش یه روز خوش ندیدم
Kahretsin beni aşık ettin ve bir gün beğenmedim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 609
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 724
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 9,897
  • بازدید کلی : 88,202
  • کدهای اختصاصی