loading...
دانلود آهنگ حسین منتظری جذاب تو دلی
بازدید : 19 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسین منتظری جذاب تو دلی


دانلود آهنگ جدیدحسین منتظری به نام جذاب تو دلی
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین منتظری به نام جذاب تو دلی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسین منتظری به نام جذاب تو دلی متن آهنگ
تکست آهنگ جذاب تو دلی از حسین منتظری
Download New Music By Hossein Montazeri Called jazabe too deli
Download New Song By Hossein Montazeri - jazabe too deli
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hossein Montazeri jazabe too deli
متن آهنگ حسین منتظری جذاب تو دلی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان جذاب تو دلی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hossein Montazeri Adında jazabe too deli
Şarkı Sözleri jazabe too deli itibaren Hossein Montazeri
şarkı indir jazabe too deli - Hossein Montazeri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir jazabe too deli - Hossein Montazeri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسین منتظری به نام جذاب تو دلی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین منتظری به نام جذاب تو دلی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جذاب تو دلی - حسین منتظری

Yeni şarkı indir Hossein Montazeri Adında jazabe too deli

Şarkı Sözleri jazabe too deli itibaren Hossein Montazeri



تو بگی نگی من گیرِ پام
Bana takılmamamı söyle
نمیاد کسی به چشام ای وای ای وای
Kimse gözüme gelmiyor
بی من قول بده تو جایی نری
Söz ver bana hiçbir yere gitmeyeceksin
جذاب توو دلی ای وای ای وای
Çekici, kalbi, vay, vay, vay
بدجوری به تو گیرم من بری میمیرم من
Seni kötü alacağım, gidip öleceğim
کسی نمیاد به چشمم چشم نخوری عشقم
Kimse gözüme gelmiyor aşkım
من دل ندارم انگاری به تو گیره کارم
Sana yapıştığımı hissetmiyorum
مگه من توو دنیا آخه چندتا یدونه دارم
Dünyada kaç tane olduğumu bilmiyorum
خاطرِ تو جمع من عاشقی رو بلدم
Senin yüzünden bir sevgili biliyorum
ملکه شدی واسه دلم بزار فاصلمون بشه کم
Kraliçe oldun, kalbim benim için kısa olsun
از همه نظر بی من نری جایی بی خبر
Her bakımdan benden habersiz değilsin
نکنی یه روز چشامو تَر مال خودمی اخر سَر
Bir gün gözüme bakma

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 1,142
  • بازدید سال : 7,909
  • بازدید کلی : 86,214
  • کدهای اختصاصی