loading...
دانلود آهنگ رضا آروین چند سال میگذره
بازدید : 157 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا آروین چند سال میگذره


دانلود آهنگ جدیدرضا آروین به نام چند سال میگذره
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا آروین به نام چند سال میگذره با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا آروین به نام چند سال میگذره متن آهنگ
تکست آهنگ چند سال میگذره از رضا آروین
Download New Music By Reza Arvin Called Chand Saal Migzareh
Download New Song By Reza Arvin - Chand Saal Migzareh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Arvin Chand Saal Migzareh
متن آهنگ رضا آروین چند سال میگذره به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان چند سال میگذره و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Arvin Adında Chand Saal Migzareh
Şarkı Sözleri Chand Saal Migzareh itibaren Reza Arvin
şarkı indir Chand Saal Migzareh - Reza Arvin Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Chand Saal Migzareh - Reza Arvin kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا آروین به نام چند سال میگذره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا آروین به نام چند سال میگذره با کیفیت 128

متن آهنگ جدید چند سال میگذره - رضا آروین

Yeni şarkı indir Reza Arvin Adında Chand Saal Migzareh

Şarkı Sözleri Chand Saal Migzareh itibaren Reza Arvin



تو این لحظه این اتفاق محال تو این لحظه که روبه روی منی
Şu anda benimle yüzleşmen mümkün değil
با اینکه حضور تو سهمم نشد هنوز آخرین آرزوی منی
Varlığınızı paylaşmasam da, hala benim son dileğim
چشاتو نبند میخرم حالشو عذاب و غمو حسرتش مال من
Gözlerini kapatma, seni satın alacağım
بذار یه دل سیر نگاه کنم چقدر تلخ و زیباست احوال من
Durumumun ne kadar acı ve güzel olduğuna bir bakayım
نگاهتو ندزد از منه عاشقت همین حال تلخم خرابش نکن
Benden uzak durma, beni sev, acımı şimdi mahvetme
از اون خاطرات چند سال میگذره تو این چند سالو حسابش نکن
Bu anılardan bu yana kaç yıl geçti, bu birkaç yıl içinde saymayın
بذار عطر آغوشتو حس کنم منه بی قرارو عذابم نده
Kollarının kokusunu hissetmeme izin ver, beni huzursuz etme
نگو جای خالی من پر شده چرا تو این لحظه حالت بده
Bana boşluğumun neden dolu olduğunu söyleme
بدونی اینو عشقم اگر که توم تو کابوس و رویات هوای منه
Kabus ve havanın rüyasındaysanız, bu benim aşkım olduğunu biliyorum
هنوزم از اشک تو به یادگار یه دریا که رو شونه های منه
Hala gözyaşlarından omuzlarımda parlayan bir deniz anısına
بدون اینو که زندگی سخت بود تو رفتیو من از تو خالی شدم
Onsuz, hayat zordu, beni eli boş bıraktın
تو این لحظه اتفاق محال ببین امشبو من چه حالی شدم
Şu anda, bu gece nasıl olduğumu görmek imkansız

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 7,728
  • بازدید کلی : 86,033
  • کدهای اختصاصی