loading...
دانلود آهنگ علی فیض عشق دلم
بازدید : 13 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی فیض عشق دلم


دانلود آهنگ جدیدعلی فیض به نام عشق دلم
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی فیض به نام عشق دلم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی فیض به نام عشق دلم متن آهنگ
تکست آهنگ عشق دلم از علی فیض
Download New Music By Ali Feyz Called Eshghe Delam
Download New Song By Ali Feyz - Eshghe Delam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Feyz Eshghe Delam
متن آهنگ علی فیض عشق دلم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق دلم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Feyz Adında Eshghe Delam
Şarkı Sözleri Eshghe Delam itibaren Ali Feyz
şarkı indir Eshghe Delam - Ali Feyz Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Eshghe Delam - Ali Feyz kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی فیض به نام عشق دلم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی فیض به نام عشق دلم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق دلم - علی فیض

Yeni şarkı indir Ali Feyz Adında Eshghe Delam

Şarkı Sözleri Eshghe Delam itibaren Ali Feyz



تو که میدونی برای من همه عشق منی
Bütün aşkımın benim için olduğunu biliyorsun
من که میدونم برا من همه رو پس میزنی
Bana her şeyi geri verdiğini biliyorum
تو که میدونی بگو چی دل من میگذره
Kalbimin ne geçtiğini biliyorsun
تو که میدونی بگو تو که تو قلب منی
Bilensin, bana kalbim olduğunu söyle
من همونم که برای تو همه چیشو میده
Sana her şeyi veren benim
تو همونی که میگفتی جونم برات میره
Hayatımın senin için gideceğini söyleyen sensin
منم همونم که فدای چشمات میشه ولی
Ben senin gözlerini feda eden benim, ama
تو همونی که میگفتی بی من نمیگذره
Söylediklerin bensiz geçmiyor
هر کجا بگردمو هی پیدا نکنم
Seni hiçbir yerde bulamıyorum
تو بگو کجای دنیامی آخه عشق دلم
Bana dünyanın neresinde kalbimi sevdiğimi söyle
تو بگو کجای دنیامی که پیدات بکنم
Söyle bana dünyanın neresinde bulabilirim
بغلت کنم توقلبمو ترکت نکنم
Sarıl bana seni bırakmam
هرکجا که تو بخوایی من با تو هستمو
İstediğin yerde seninleyim
من به پای عشق تو واقعی وایسادمو
Gerçek aşkını takip edeceğim
من که تا به حال عاشق نبودم تو بهم بگو
Söyle bana, hiç aşık olmadım
عاشقی جر زنه یادم بده تو بده نشون
Sev beni, kadın, bana göstermeyi öğret
من که میدونم کنارم هستی تا آخرش
Sonuna kadar yanımda olduğunu biliyorum
منو تو عاشق شدیم کی میشه باورش
Size aşık olduk, kim inanabilir ki?
پا به پای هم هستیم پای این یک رابطه
Bu ilişkide birlikte duruyoruz
اصلا کی فکرشو میکرد قلب تو بهم راه بده
Kalbinin bana yol vereceğini kim düşünebilirdi?

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 1,147
  • بازدید سال : 7,914
  • بازدید کلی : 86,219
  • کدهای اختصاصی