loading...
دانلود آهنگ امید هادی نژاد گله دارم
بازدید : 16 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امید هادی نژاد گله دارم


دانلود آهنگ جدیدامید هادی نژاد به نام گله دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای امید هادی نژاد به نام گله دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امید هادی نژاد به نام گله دارم متن آهنگ
تکست آهنگ گله دارم از امید هادی نژاد
Download New Music By Omid Hadinejad Called Gele Daram
Download New Song By Omid Hadinejad - Gele Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Hadinejad Gele Daram
متن آهنگ امید هادی نژاد گله دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان گله دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Omid Hadinejad Adında Gele Daram
Şarkı Sözleri Gele Daram itibaren Omid Hadinejad
şarkı indir Gele Daram - Omid Hadinejad Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Gele Daram - Omid Hadinejad kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امید هادی نژاد به نام گله دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید هادی نژاد به نام گله دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گله دارم - امید هادی نژاد

Yeni şarkı indir Omid Hadinejad Adında Gele Daram

Şarkı Sözleri Gele Daram itibaren Omid Hadinejad



گله دارم از لبخند تو که واسه من نیست
Gülüşünden şikayet ediyorum, ki bu benim için değil
گله دارم از احساس خوبت که پیش من نیست
İyi hissetmekten şikayet ediyorum
تو به لبخندت منو بدهکاری تو با احساست شبا گرفتاری
Bana gülüşünü borçlusun, geceleri sıkışıp kaldın
یه حال مبهم و غمگین تو آشوبو بی تابی
Belirsiz ve üzücü bir sabırsızlık hali
نه شیرینی خوابی نه تلخی بیداری
Uyuyan tatlı yok, acı uyanış yok
درگیر علاقت رفتی میبخشمت
Rahatsız ettiğim için özür dilerim  
زخمی و تلخ برگردی هم میفهممت
Yaralandığını ve acı olduğunu anlıyorum
  I understand that you are wounded and bitter
Yaralandığını ve acı olduğunu anlıyorum
گله دارم از خودم که تورو میفهممت
Kendime seni anladığımdan şikayet ediyorum
گله دار از دلم که تورو میبخشمت
Seni affettiğim kalbimden şikayetçi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 773
  • بازدید ماه : 1,966
  • بازدید سال : 9,946
  • بازدید کلی : 88,251
  • کدهای اختصاصی