loading...
دانلود آهنگ پوریا گرامی بانوی اردیبهشت
بازدید : 17 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پوریا گرامی بانوی اردیبهشت


دانلود آهنگ جدیدپوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت
دانلود آهنگ جدید و زیبای پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت متن آهنگ
تکست آهنگ بانوی اردیبهشت از پوریا گرامی
Download New Music By Pouria Gerami Called Banooye Ordibehesht
Download New Song By Pouria Gerami - Banooye Ordibehesht
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pouria Gerami Banooye Ordibehesht
متن آهنگ پوریا گرامی بانوی اردیبهشت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بانوی اردیبهشت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Pouria Gerami Adında Banooye Ordibehesht
Şarkı Sözleri Banooye Ordibehesht itibaren Pouria Gerami
şarkı indir Banooye Ordibehesht - Pouria Gerami Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Banooye Ordibehesht - Pouria Gerami kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پوریا گرامی به نام بانوی اردیبهشت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بانوی اردیبهشت - پوریا گرامی

Yeni şarkı indir Pouria Gerami Adında Banooye Ordibehesht

Şarkı Sözleri Banooye Ordibehesht itibaren Pouria Gerami



اگه یه ذره حواست جمع بود حال و روزم این نمیشد قطعا
Biraz konsantrasyonum olsaydı, bugün burada olmazdım
من میرم که همه چی یادت بره خیلی وقته که دلت نیست با من
Beni sevmediğin zaman her şeyi uzun süre hatırlayacağım
چشماتو باید فراموش کنم که به اصل زندگیم برگردم
Hayatımın özüne dönmek için gözlerini unutmalıyım
این همه سال پای تو وایسادم این همه سال چه خطایی کردم
Bunca yıl neyi yanlış yaptım?
تورو دیگه از خودم میگیرم انقده که از خودم هم دور شم
Seni benden alıyorum, sanırım ben de senden uzaktayım
بعد تو قسمت من تنهاییه بعد تو باید کمی مغرور شم
O zaman benim tarafımda yalnızsın, o zaman biraz gurur duymalısın
من تا امروز به خودم بد کردم تنم از سادگیام میلرزه
Bu güne kendim için kötü hissediyorum
دورِ قلبم هیچ حصاری نزدم نتیجه اش این علفهای هرزه
Bu yabani otların bir sonucu olarak kalbimin etrafına bir çit inşa etmedim
نمیخوام به هیچکی دیگه فکر کنم بی تو قید همه دنیارو زدم
Sensiz başka kimseyi düşünmek istemiyorum
شروع تازه واسم جا نداره من واسه تنهایی دنیا اومدم
Yeni bir başlangıcım yok, yalnızlık için doğdum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 888
  • بازدید سال : 8,868
  • بازدید کلی : 87,173
  • کدهای اختصاصی