loading...
دانلود آهنگ امیر کیان شبهای دلتنگی
بازدید : 14 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امیر کیان شبهای دلتنگی


دانلود آهنگ جدیدامیر کیان به نام شبهای دلتنگی
دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر کیان به نام شبهای دلتنگی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امیر کیان به نام شبهای دلتنگی متن آهنگ
تکست آهنگ شبهای دلتنگی از امیر کیان
Download New Music By Amir Kiyan Called Shabhaye Deltangi
Download New Song By Amir Kiyan - Shabhaye Deltangi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Kiyan Shabhaye Deltangi
متن آهنگ امیر کیان شبهای دلتنگی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان شبهای دلتنگی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amir Kiyan Adında Shabhaye Deltangi
Şarkı Sözleri Shabhaye Deltangi itibaren Amir Kiyan
şarkı indir Shabhaye Deltangi - Amir Kiyan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Shabhaye Deltangi - Amir Kiyan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امیر کیان به نام شبهای دلتنگی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیر کیان به نام شبهای دلتنگی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید شبهای دلتنگی - امیر کیان

Yeni şarkı indir Amir Kiyan Adında Shabhaye Deltangi

Şarkı Sözleri Shabhaye Deltangi itibaren Amir Kiyan



چه شد در من نمیدانم فقط دیدم پریشانم
Ne olduğunu bilmiyorum, sadece üzgün olduğumu gördüm
فقط یه لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم
Bir an için seni çok sevdiğimi fark ettim
تو این شب های دلتنگی پر از تشویشو تکرارم
Endişeyle dolu bu nostaljik geceleri tekrarlıyorum
چی میشه مال من باشی که من تنها تورو دارم
Sadece seninle olmanın nesi var?
واسه دردای این قلبم به دنبال یه درمونم
Bu gönül yarası için bir tedavi arıyorum
یه دنیا پرسشو اما جوابشو نمیدونم
Bir soru dünyası, ama cevabı bilmiyorum
میخوام آروم بشم باتو کجایی تواین شبا ها
Sakin olmak istiyorum, neredesin Twain Nights?
بیا روشن کن این قلبو مثل خورشید واسه فردا
Hadi, yarın bu kalbi güneş gibi aydınla
هوای قلب من بی تو همش بارونیو سرده
Kalbimdeki hava sensiz soğuk
چی میشه مال من باشی که این دل بی تو پر درده
Sensiz kalbinizi dolduran benimki nasıl olabilirsiniz?
اگه غمگین شدی از من همه غماتو میگیرم
Üzgünsen, tüm üzüntülerini benden alacağım
واسه فردای بهتر من واست صد بار میمیرم
Daha iyi bir yarın için yüz kere öleceğim
بیا پیشم تا فرصت هست بگو عشق هنوز زنده است
İçeri gel, bir bak ve tadını çıkar!
بیا تا به جسم بی جونم به این زودی نره از دست
Yakında cansız bedenime gel
میدونی عاشقت هستم واسه دردات میمیرم
Biliyorsun, seni seviyorum, acının için ölüyorum
اگه تنهام بذاری تو من از دلشوره میمیرم
Beni yalnız bırakırsan kederden öleceğim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 1,714
  • بازدید سال : 9,694
  • بازدید کلی : 87,999
  • کدهای اختصاصی