loading...
دانلود آهنگ سعید نفیسی خالق من
بازدید : 155 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید نفیسی خالق من


دانلود آهنگ جدیدسعید نفیسی به نام خالق من
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید نفیسی به نام خالق من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید نفیسی به نام خالق من متن آهنگ
تکست آهنگ خالق من از سعید نفیسی
Download New Music By Saeed Nafisi Called Khaleghe Man
Download New Song By Saeed Nafisi - Khaleghe Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Nafisi Khaleghe Man
متن آهنگ سعید نفیسی خالق من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خالق من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeed Nafisi Adında Khaleghe Man
Şarkı Sözleri Khaleghe Man itibaren Saeed Nafisi
şarkı indir Khaleghe Man - Saeed Nafisi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Khaleghe Man - Saeed Nafisi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید نفیسی به نام خالق من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید نفیسی به نام خالق من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خالق من - سعید نفیسی

Yeni şarkı indir Saeed Nafisi Adında Khaleghe Man

Şarkı Sözleri Khaleghe Man itibaren Saeed Nafisi



خالق من با نگاهش روی بال یه فرشته
Yaratıcım bir meleğin kanatlarına bakıyor
این ترانه عزیزو واسه آدما نوشته
Bu şarkı Azizu tarafından insanlar için yazılmıştır.
میتونی منو ببینی توی خوشه زار گندم
Beni buğday tarlasında görebilirsiniz
روی پولک های ماهی بین خنده های مردم
İnsanların gülüşleri arasındaki balık foklarında
میتونی منو ببینی روی پل سیاه ابرو
Beni Kara Kaş Köprüsünde görebilirsiniz
رو سر انگشت هر آدم توی پیچو تاب گیسو
Herkesin parmağı bir bükülme ile seğirir
منو بشنو از صدا خش خش تموم برگا
Beni her yerde vızıltıdan duy
از هم آغوشی موج ها وقت شاعری دریا
Denizdeki şiir dalgalarını kucaklayın
منو حس کن از حضور همه عاشق های عالم
Beni evrenin tüm sevgililerinin huzurunda hissediyorum
از هم آغوشی ابرا تا نگاه دوتا آدم
Abra'nın kollarından iki adamın bakışlarına
الله تویی از دلم آگاه تویی
Allah kalbimin farkındasın
در مونده منم دلیل هر راه تویی
Gittiğin her yol için sebepten ayrıldım
گر مورچه ای دم زدن از ته چاه
Kuyu dibinden şişen bir karınca
از دم زدن مورچه آگاه تویی
Karınca kuyruğunun farkındasınız

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 1,684
  • بازدید سال : 9,664
  • بازدید کلی : 87,969
  • کدهای اختصاصی