loading...
دانلود آهنگ رگ بند مداومت
بازدید : 20 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رگ بند مداومت


دانلود آهنگ جدیدرگ بند به نام مداومت
دانلود آهنگ جدید و زیبای رگ بند به نام مداومت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رگ بند به نام مداومت متن آهنگ
تکست آهنگ مداومت از رگ بند
Download New Music By Rag Band Called Modavemat
Download New Song By Rag Band - Modavemat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Rag Band Modavemat
متن آهنگ رگ بند مداومت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان مداومت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Rag Band Adında Modavemat
Şarkı Sözleri Modavemat itibaren Rag Band
şarkı indir Modavemat - Rag Band Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Modavemat - Rag Band kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رگ بند به نام مداومت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رگ بند به نام مداومت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید مداومت - رگ بند

Yeni şarkı indir Rag Band Adında Modavemat

Şarkı Sözleri Modavemat itibaren Rag Band



به درد آمده ام
acı içerisindeyim
من از درماندگى انسان تلخ نسل من
Kuşağımın acı adamı çaresizliği için özür dilerim
بشر همه دوران ، به درد آمده ام
İnsanlık, başından beri acı çekiyorum
من از خاکسترى آسمان آبى
Ben mavi gökyüzünün grısındanım
میان خیمه و پرده و چادر
Çadırlar, perdeler ve çadırlar arasında
من از جدایى و دلهره و تنهایى و درد
Ayrılık ve endişeden, yalnızlık ve acıdan korkuyorum
میان سکوت این شهر به تنگ آمده ام
Bu şehrin sessizliğini özledim
من از وارونگى حقیقت حال و رویا
Gerçeği tersine çevirmeyi hayal ediyorum
در قلب زمانه ام به درد آمده ام
Zamanımın kalbinde acı çekiyorum
من از عقیم ماندن قرن ها امید و صبر و اشک
Umarım kısırlık yüzyıllarca sürer
نسل هاى خفته در خاک ، به خشم آمده ام
Toprakta uyuyan nesillere kızgındım
من از بکارت چشم و گوش و عقل و قلب ما
Ben gözlerimizin, kulaklarımızın, aklımızın ve kalbimizin bekaretiyim
بشر همه دوران ها ، به درد آمده ام
İnsanlar, her zaman acı çekiyorum
من به خشم آمده ام
sinirliyim
من از خاموشى چشمان آن کودکى
O çocukluk gözlerinden sessizim
که آخرین خاطره اش سوت بمب بود
Son hafızası bir bombanın ıslık çalmasıydı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 719
  • بازدید سال : 8,699
  • بازدید کلی : 87,004
  • کدهای اختصاصی