loading...
دانلود آهنگ مصطفی صالح خوشحالم
بازدید : 10 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مصطفی صالح خوشحالم


دانلود آهنگ جدیدمصطفی صالح به نام خوشحالم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی صالح به نام خوشحالم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مصطفی صالح به نام خوشحالم متن آهنگ
تکست آهنگ خوشحالم از مصطفی صالح
Download New Music By Mostafa Saleh Called Khoshhalam
Download New Song By Mostafa Saleh - Khoshhalam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mostafa Saleh Khoshhalam
متن آهنگ مصطفی صالح خوشحالم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خوشحالم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mostafa Saleh Adında Khoshhalam
Şarkı Sözleri Khoshhalam itibaren Mostafa Saleh
şarkı indir Khoshhalam - Mostafa Saleh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Khoshhalam - Mostafa Saleh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مصطفی صالح به نام خوشحالم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مصطفی صالح به نام خوشحالم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خوشحالم - مصطفی صالح

Yeni şarkı indir Mostafa Saleh Adında Khoshhalam

Şarkı Sözleri Khoshhalam itibaren Mostafa Saleh



واسته شدم آسون به خنده هات
Gülüşün beni rahatlattı  
به آرامش صدات به نفس هات
Nefesinize sakin olun
من وابسته شدم حالم خوبه جدیدا
Bağımlıyım, şimdi iyiyim
علاقه دارم به تو شدیدا چه خوبه این لحظات
Ben seni çok seviyorum
خوشحالم عزیزم که تو هستی پا به پام
Sevindim bebeğim, ayağımda olduğun
تحملم میکنی با همه ی بدی هام
Beni bütün kötülüklerimle tolere ediyorsun
پیش تو گیره ولم تو همونی که من از خدا میخوام
Sana sarılıyorum ve sen Tanrı'dan istediğim sensin
خوشحالم عزیزم که تو هستی پابه پام
Sevindim bebeğim, benim için oradasın
واسه رویای شیرینی که تو ساختی برام
Benim için yaptığın tatlı rüya için
واسه تو میره دلم تو همونی که من از خدا میخوام
Kalbim sana çıkıyor, Tanrı'dan istediğim
عاشقت شدم باید بمونی برام
Seni seviyorum benimle kalmalısın
بدون از ته دلم فقط تورو میخوام
Seni sadece kalbimin derinliklerinden istiyorum
من وابسته شدم از وقتی تورو دیدم
Seni gördüğümden beri bağımlıyım
من این نگاه تورو به دنیا نمیدم
Senin bu görüşünü doğurmadım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 929
  • بازدید سال : 8,909
  • بازدید کلی : 87,214
  • کدهای اختصاصی