loading...
دانلود آهنگ امید آشگران دوست دارم
بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امید آشگران دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدامید آشگران به نام دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای امید آشگران به نام دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امید آشگران به نام دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوست دارم از امید آشگران
Download New Music By Omid Ashgaran Called dooset daram
Download New Song By Omid Ashgaran - dooset daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Ashgaran dooset daram
متن آهنگ امید آشگران دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Omid Ashgaran Adında dooset daram
Şarkı Sözleri dooset daram itibaren Omid Ashgaran
şarkı indir dooset daram - Omid Ashgaran Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir dooset daram - Omid Ashgaran kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امید آشگران به نام دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید آشگران به نام دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوست دارم - امید آشگران

Yeni şarkı indir Omid Ashgaran Adında dooset daram

Şarkı Sözleri dooset daram itibaren Omid Ashgaran



با تو همه چی خوبه با تو همه چی زیباست
Her şey seninle iyi, her şey seninle güzel
با تو تموم دنیا حس میکنم رویاست
Bütün dünyanın seninle bir rüya olduğunu hissediyorum
وای چه حال خوبی وقتی که اینجایی
Vay be, burada olman ne kadar iyi
زندگی میجوشه توو رگهام انگاری
Hayat sana kaynar
تو شدی دنیامو من شدم وابستت
Sen benim dünyam oldun, sana bağımlı oldum
دنیا رو من دارم بی غم و بی حسرت
Üzüntü ve pişmanlık duymadığım bir dünya var
من دوستت دارم من دوستت دارم
Seni seviyorum seni seviyorum
عشق من تنها تویی دلدارم
Aşkım seni rahatlatan tek kişi benim
تا ته دنیا با تو میمونم
Dünyanın sonuna kadar seninle kalacağım
فک نکن حتی تنهات بزارم
Beni yalnız bırakmayı düşünme bile
با تو میمونم ای همه جونم
Seninle kalacağım, tüm hayatım boyunca
آخه من بی تو نه نمیتونم
Oh, sensiz yapamam
مهربون من پس بمون با من
Bana karşı nazik ol, benimle kal
می تپه قلبم تا تورو دارم
Seni alana kadar kalbim atıyor
وقتی تو بامنی دستات تو دستمه
Ellerinizin çatısındayken
آرامش دارم دنیا مال منه
Sakinim, dünya benim
قفلم روی نگات وقتی کنارمی
Sen uzaktayken gözlerini kilitliyorum
ای تموم زندگی تو همه وجودمی
Ey tüm yaşam, hepiniz oradasınız

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 1,682
  • بازدید سال : 9,662
  • بازدید کلی : 87,967
  • کدهای اختصاصی